X-Treme CarShow Kuvia
Valvoja: ffp jäsenet
X-Treme CarShow Kuvia
Tulipahan tuokin sitten nähtyä!!!
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2006 ... rShow2006/
http://kuvia.1g.fi/kuvat/Taphtumat+2006 ... rShow2006/
Paska mikä paska. Ja tuli vielä neljän kympin parkkisakot. Kallis ja huono reissu :D MDS kaiu`utti koko hallia jossa oli esiintymislavakin. Esitykset olivat hyviä, lössiä ois tarvittu vaan vähän enemmän siihen lavan eteen. Reilusti huonompi kuin viime vuonna. "pimp my ride " jutskassa se x-tremen kuulutusauto. Mitä mahtaa tulla :D
-
- -
Johan on ollut "autonäyttely". En ole aikaisemmin törmännyt missään vastaavassa tapahtumassa tällaiseen sääntöön:
http://www.x-treme.fi/tapahtumat/sivut/420,189.dsp
Tapahtumassa kuvaaminen
Tapahtumissa kamera-, ja videokuvaaminen, levitys-, ja kaupallistarkoituksessa, tai muuhun kuin omaan henkilökohtaiseen käyttöön edellyttää aina tapahtumanjärjestäjän asianmukaista kuvauslupaa. Kuvauslupaa voi hakea [email protected], ja hakemuksessa tule käydä ilmi kuvien ottajan nimi, sekä käyttötarkoitus.
http://www.x-treme.fi/tapahtumat/sivut/420,189.dsp
Uskoisin et yksikään näistä ainaisista valittajista ei koskaan ole järjestänyt yhtään mitään itse (ei edes vaatekaappiaan) joten on aivan sama mitä siellä näyttelyssä olisi tai mitä se maksaisi niin ruikutusta tulee aina.
Itse en tuolla tänä vuonna vieraillut mut ainakin kuvien perusteella katsottavaa on riittänyt varmasti kaikille piti sitten jeneistä, dollareista tai euroista.
Itse en tuolla tänä vuonna vieraillut mut ainakin kuvien perusteella katsottavaa on riittänyt varmasti kaikille piti sitten jeneistä, dollareista tai euroista.
siis olihan siellä katsottavaa jne. mutta huonompaan suuntaan koko ajan menossa.
Basson myyjät saisivat tietysti välillä ottaa muitakin huomioon ja demotella vähemmän kuin 7 kertaa kymmenen minuutin sisällä.
Itse ainakin kaipasin lauantaina tosiaan porukkaa lisää. Tokihan tuo mukava on katsella kun ei ole "kauheaa" ruuhkaa, mutta porukassa tyhmyys tiivistyy ja meno paranee :)
Ja ne keskikerroksen/pihan autot olivat ainakin omaan päähän kaikista parhaiten porautuvia. Ehkä olen vaan sitten moukka kun en tajunnut muiden autojen päälle ?
=)
Basson myyjät saisivat tietysti välillä ottaa muitakin huomioon ja demotella vähemmän kuin 7 kertaa kymmenen minuutin sisällä.
Itse ainakin kaipasin lauantaina tosiaan porukkaa lisää. Tokihan tuo mukava on katsella kun ei ole "kauheaa" ruuhkaa, mutta porukassa tyhmyys tiivistyy ja meno paranee :)
Ja ne keskikerroksen/pihan autot olivat ainakin omaan päähän kaikista parhaiten porautuvia. Ehkä olen vaan sitten moukka kun en tajunnut muiden autojen päälle ?
=)
No jos mut nyt luetaan näihin "ainaisiin valittajiin" niin täytyy sen verran puolustella että oli elämäni toinen autonäyttely ja se ensimmäinen (american car show & tuning car show 06) oli paljon parempi. Vaikka jonkun mielestä tuolla olisikin liian vähän porukkaa niin noin ahtaissa tiloissa sitä oli kyllä mun makuun enemmän kuin tarpeeksi. Ikävä ottaa kuvia kun heti kun otat kaksi askelta autolta poispäin niin auton ja sun välissä on jo seitsemän muuta tyyppiä. Tuolla messarissa nyt muutenkin sitä tilaa riittää paremmin että eihän tuo nyt järjestäjien aikaansaannosta ole suuntaan eikä toiseen
Mitä vi**ua te oikein valitatte?? Ite en päässyt "palaverin" takia, mutta esim Creativen ottamissa kuvissa on todella monta hienoa autoa ja tekniikkaa, jotta varmasti on ollut kahtelemista. Misujakin näköjään oli näytillä. Mielestäni saatu aika hyvin autoja noinkin pieneen pakettiin..hatunnosto kaikille jotka laittoivat autonsa näytille!
Tulihan tuolla eilen käytyä...tietääpähän ettei tarvihe mennä ensvuonna uuestaan... Täytyy kyllä myöntää ettei suomessa tehdä läheskään samantasoisia näyttelyautoja kuin ruotsinmaalla...sääli....
Proot taasen huutelevat. Olisit katsellut ympärillesi vähän tarkemmin, sillä pää- sekä tuninghallissa oli varmastikin puolet autoista ruotsista.
Itse pidin messuista, oli uutta, vanhaa, hyvää, ei niin hyvää kalustoa näytillä. Tietysti aina voisi olla paremminkin, sellasta se vaan on.
En tiedä olinko sokea, mutta se "örveltävä messuvieraspoppoo", joka kuolaa ja vaappuu pitkin käytäviä naarmuttaen autoja yms. oli poissa tuolta(?)
Oletteko muuten huomanneet, miten jokainen suomessa järjestetty näyttely on ihan p*ska.
Mielipiteethän ovat tietysti kuin persreikiä, jokaisella omansa.... Mun mielestä tuo näyttely oli jotakuinkin parasta mitä tällä kaudella on suomesta löytynyt. Tuo paikka vaan ei ehkä ole paras mahdollinen, sinne sokkeloonhan meinas eksyä :)
Näyttelykalusto oli pääasiassa sikahienoa, eikä monessa näyttelyssä ole ollut noin montaa ulkomaista autoa. näkee vähän minkälaista kalustoa muualla liikkuu. Ja kieltämättä ollaan hivenen jäljessä esim. tuosta ruotsalaisten tasosta.
Ja ideoita omaa autoa varten tuoltakin sai kottikärryllisen. Jännä nähdä minkämoisia kikottimia ens vuonna suomessa nähdään....
Onko muuten kellään kuvaa siitä valmiista pimp my ride portterista?
Mielipiteethän ovat tietysti kuin persreikiä, jokaisella omansa.... Mun mielestä tuo näyttely oli jotakuinkin parasta mitä tällä kaudella on suomesta löytynyt. Tuo paikka vaan ei ehkä ole paras mahdollinen, sinne sokkeloonhan meinas eksyä :)
Näyttelykalusto oli pääasiassa sikahienoa, eikä monessa näyttelyssä ole ollut noin montaa ulkomaista autoa. näkee vähän minkälaista kalustoa muualla liikkuu. Ja kieltämättä ollaan hivenen jäljessä esim. tuosta ruotsalaisten tasosta.
Ja ideoita omaa autoa varten tuoltakin sai kottikärryllisen. Jännä nähdä minkämoisia kikottimia ens vuonna suomessa nähdään....
Onko muuten kellään kuvaa siitä valmiista pimp my ride portterista?
Proot taasen huutelevat. Olisit katsellut ympärillesi vähän tarkemmin, sillä pää- sekä tuninghallissa oli varmastikin puolet autoista ruotsista.
Sitä minä kyllä tarkotinkii että oli ruotsalaiset rakennelmat kyseisessä näyttelyssä monta kertaa hienompia...
Taiat MAUSI ite olla aika pro ymmärtämään asioita
Itseä kävi vituttamaan kun kameran salamasta loppui virta (oma moka tiedän;) ja valon määrä hallissa oli aina välillä sopiva ja välillä aivan liian riittämätön (paras valoitusaika 8sek. ei tärise ei ;)
Itse kalusto jota oli näytillä oli todella hienoa. varsinkin päähalleissa oli ainoastaan täysin rakennettuja yksilöitä eikä kuten TCS:ssä "korisarja + vanteet". Käytävillä oli muutama sellainenkin mutta hienosti erilaisia autoja sielä oli.
Tuo jäähalli on kyllä hieman huono paikka järjestää mitään tälläistä, menisivät messukeskukseen :)
ja tosiaan se känniääliö porukka tuolta puuttui.. mihinköhän ne ovat jääneet? vissiin sinne acs;)
Itse kalusto jota oli näytillä oli todella hienoa. varsinkin päähalleissa oli ainoastaan täysin rakennettuja yksilöitä eikä kuten TCS:ssä "korisarja + vanteet". Käytävillä oli muutama sellainenkin mutta hienosti erilaisia autoja sielä oli.
Tuo jäähalli on kyllä hieman huono paikka järjestää mitään tälläistä, menisivät messukeskukseen :)
ja tosiaan se känniääliö porukka tuolta puuttui.. mihinköhän ne ovat jääneet? vissiin sinne acs;)
Itse en tuolla ollut tänäkään vuonna joten en voi hirveemmin arvostella itse näyttelyä, mutta kuvien perusteella kovin tasokkaan näköisiä autojahan tuolla oli, mikä tuommoisista tykkää.
Lätkähalli on kovasti halvempi paikkana järjestää tapahtumia verrattuna messukeskukseen, juurikin tuon moni kerros rakenteensa vuoksi.
Sigi ota jalusta mukaan ens kerralla(ja teleskooppipamppu ettei muut tuu kuvattavan eteen). ;)
Lätkähalli on kovasti halvempi paikkana järjestää tapahtumia verrattuna messukeskukseen, juurikin tuon moni kerros rakenteensa vuoksi.
Sigi ota jalusta mukaan ens kerralla(ja teleskooppipamppu ettei muut tuu kuvattavan eteen). ;)
Itseä kävi vituttamaan kun kameran salamasta loppui virta (oma moka tiedän;) ja valon määrä hallissa oli aina välillä sopiva ja välillä aivan liian riittämätön (paras valoitusaika 8sek. ei tärise ei ;)
Ite en oo jaksanu noihin messukuvailuihin panostaa enää vuosiin. Siellä hallissa on kuitenkin sata ja yksi muuta kameran kanssa laittamassa kuvia nettiin. Ite noissa tapahtumissa käyn lähinnä tuttuja morjestamassa ja etsimässä ideoita ja ajatuksia omiin rojekteihin, eikä siihen tarvita kameraa lainkaan. Eipä niitä messukuvia pahemmin tule jälkikäteenkään kateltuakaan. Mulle on siis yks paskan hailee vaikka olis minkälaiset kuvauskiellot paikanpäällä.
Ihan hyvä näyttely oli. En tiedä mitä pitäisi olla "paremmin" ettei porukka kitisisi jälkeenpäin.
Tottahan se on että suomi-kalusto on nähty jo kesän tapahtumissa, mutta eikös se ajatus kumminkin ole tärkein? Aina sitä jotain uutta löytyy.
Ruotsin pojilla oli kyllä ihan kivoja ja erilaisia ideoita. Tosin aika isolla euromäärällä toteutettuna =)
Tottahan se on että suomi-kalusto on nähty jo kesän tapahtumissa, mutta eikös se ajatus kumminkin ole tärkein? Aina sitä jotain uutta löytyy.
Ruotsin pojilla oli kyllä ihan kivoja ja erilaisia ideoita. Tosin aika isolla euromäärällä toteutettuna =)
On tuo "kuvauskielto" ollut X-tremen tapahtumissa pitkin kesää. Jos epäilyttää, niin kannattaa kysyä heiltä itseltään mitä tuo tarkoittaa. Keväällä vastasivat, että omaan käyttöön saa kuvata ja laittaa webbiin näytille, joten sen lausunnon perusteella -> kuvia myös http://sumia.net/kuvat/thumbnails.php?album=35.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”