G 2 1.3 :een Tercelin kaasari Pier 2 e:n tilalle ??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

erajorma
-
Viestit: 86
Liittynyt: 29.9.2003 18:01

G 2 1.3 :een Tercelin kaasari Pier 2 e:n tilalle ??

ViestiKirjoittaja erajorma » 6.10.2006 9:01

Eli voisko heittää tilalle jonkun muun kaasarin,noissa pierb:ssa vissiin ongelmia on.Tuo toyotan kaasari toimii peltotercelissä loistavasti,tosin laippaa joutus tekeen.Ja onkohan kurkut sen malliset ettei mahdukaan imusarjaan vaikka poistaskin materiaalia.Ja mitäs sähköjohtoja noi vaatii? tällanen villi ajatus kävi mielessä.Vaihdoin palosta kärsineen kaasarin tilalle toisen ja tuntuu käyvän vähän miten sattuu.Tietysti joku korvausweberi olis poikaa...Onko joku asentanu vierasosaa,kommenttia.

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 6.10.2006 9:53

Joskus heitettiin. 1,6 golffiin escortin kaasari. Hyvin toimi, mutta tehoja taisi vähän kadota :) Mutta ei nykinyt.

Jonde
-
Viestit: 2089
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 6.10.2006 11:05

Tuo 1.3:sen 2e3 on eritasoinen laitos, kun aina rikki oleva 2e2 joka on 1.6 ja 1.8 malleissa. Itselläni ei ikinä ollut tuon 2e3:sen kanssa ongelmia mitä ei ruuvia kääntämällä olisi saanut korjattua.

erajorma
-
Viestit: 86
Liittynyt: 29.9.2003 18:01

ViestiKirjoittaja erajorma » 6.10.2006 11:55

Muistaakseni kaasarissa luki 2E,siis onko 2E3 vielä eri ?

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 6.10.2006 12:40

1.3-litraisissa käytetään 2e3:sta, isommissa 2e2:sta tai 2e-e:tä. Se 2e lienee vain mallisarja eikä kerro tarkkaa tyyppiä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 38 vierailijaa