Caddy/Country sekasikiöitä??

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Hebster52
-
Viestit: 250
Liittynyt: 29.1.2004 11:36
Viesti:

Caddy/Country sekasikiöitä??

ViestiKirjoittaja Hebster52 » 3.10.2006 11:36

Onko kukaan tehny/suunnitellu tai nähny Caddy/ Golf Country sekasikiötä?

Olis aika mielenkiintoinen yhdistelmä nostaa Caddyn kori Country alustalle...

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 3.10.2006 11:57

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=66966&highlight= -threadissa oli mietitty perusgolffin muuttamista syncroksi, siitä saa vähän osviittaa. Lisäksi on huomioitava, että Caddyn takaripustukset kiinnityksineen ovat täysin perusgolffista poikkeavat (lehtijouset).

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 3.10.2006 12:10

kantrissa on muistaakseni ihan runko, kaippa siihen caddynkin saa päälle soviteltua, taikka katkasiee kantrin korin ja tekee lavan? Hebsteri ottaa raussista mallia?

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 3.10.2006 12:25

Country = Syncro, johon on etu- ja taka-akselistojen sekä korin väliin pultattu noin 12cm korkea korotus/apurunko. Korotusrunko on siis kiinni alkuperäisissä akselistojen kiinnityspisteissä ja akselit ovat kiinni rungon kiinnikkeissä. Osa Countryn akseliston kiinnityspulteista taitaa jopa mennä rungon läpi alkuperäisiin korin kiinnikkeisiin.

Koska Caddyn takaakselin kiinnitys taitaa poiketa aika lailla G2 Syncron akselin kiinnityksestä, niin ei taida onnistua ihan helposti. Sen sijaan oon nähnyt netissä kuvia G1 avosta Countryn rungolla. Se vois ollakin jo inhimillisemmin toteutettavavissa.....

Hebster52
-
Viestit: 250
Liittynyt: 29.1.2004 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hebster52 » 3.10.2006 14:22

Ok. Mulla ei ole Caddystä sen enempää tietoa tekniikka puolelta. Oletin että olis alustaltaan perus Golffin osia.. Jos olis niin olis kai käyny "suht helpolla"..

Ja kai kaikki on mahdollista tehdäkin jos siihen päättää ryhtyä...

Osaako joku sanoa akkiseltään mitkä akselivälit kyseisillä malleilla on?

En viitsi ryhtyä Raussin tyyliin värkkäämään. Ihan riittävästi jo niissä jotka tällä hetkellä rakennan... ;)

Kummastahan autosta tulee kyseiselle operaatiolla kanta auto??

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 3.10.2006 15:32

Caddyn etupää on käytännössä sama I-korimallin Golfin kanssa kun taas kaikki Countryt ovat olleet II-korimallista tehtyjä.

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 3.10.2006 15:34

Caddyistä ei oo mitään tietoa, mutta Syncro/Countryn korin ja rungon mittoja voi ihmetellä oheisista linkeistä:

http://194.204.28.221/pictures/0014/h0006.htm
http://194.204.28.221/pictures/0014/h0007.htm

Edelleä kun mainitsin G1 avosta Countryn rungolla, niin sitä voi ihmetellä tuolta:

http://194.204.28.221/pictures/0009/h0001.htm

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 3.10.2006 15:36

Toi Biagini Country Golf G1 avo näyttää ihan joltain venäläiseltä maastoautolta ;-)

Hebster52
-
Viestit: 250
Liittynyt: 29.1.2004 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hebster52 » 3.10.2006 16:02

Tuommoinen Biagini on mobile.de:ssä myytävänä juuri nyt. Tais olla hintaa n. 4000e...

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 3.10.2006 16:15

^^ Joo, tolla maskilla / valoilla on kyllä tyylikkyys kaukana :)

hemu
-
Viestit: 217
Liittynyt: 4.8.2003 18:26

ViestiKirjoittaja hemu » 3.10.2006 16:48

kartaanikäddy ois pähee. Ei sinänsä ees paha rakentaa (en puhu laista / ake:sta tässä yhteydessä).

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 4.10.2006 0:03

Mikäli haluaa "helpolla" erilaisen Countryn, kori kannattaa napata Mk2 Jetasta tai sitten Corradosta... Mk3 Golffiin ja Ventoonkin sen apurungon taitaa saada kiinni (=kiinnityspisteet samat)..?

Mk3 tai Mk4 Cabrio Country voisi olla jo jotain ennennäkemätöntä... tai sitten Rallye Country...? ;)

Hebster52
-
Viestit: 250
Liittynyt: 29.1.2004 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hebster52 » 4.10.2006 15:36

Niinpä. Mutta mulla oli just toi Caddy Country mielessä... Pitänee alkaa tutkia asiaa... ;-)

Todennäköisesti kantaautona olis kai toi Caddy? Vai meneekö prossat niin pieleen että kannattais käyttää Countryn kanta autona...??

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 4.10.2006 16:11

Pikaisella mietinnällä vetotapamuutos vaatii luvat ja koria taas ei saa vaihtaa mallisarjaan kuulumattomaan sarjavalmisteiseen tms. Eli lupia hakemahan sitte...

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 9.10.2006 10:32

Neliveto Caddy taitaa parhaiten onnistua hommaamalla joku japsi-pikuppi, Hiluksi tai joku muu sellanen. Jos pitää olla VAG, niin Taro. Kunhan kanta-auto on rungollinen, niin saa tehdä korinvaihdon. Alkuperäinen kori tunkiolle ja Caddyn tilalle. Sitt on korkee neliveto Caddy jonka saattaa jopa saada kilpiin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa