suodatin kiteistä.
Valvoja: ffp jäsenet
suodatin kiteistä.
Elikkäs tälläinen kysymys olisi että toimiiko nuo valmiit vapaavirtasuodatin kitit? Jos jollakulla on omakohtaisia kokemuksia. Onkos miten vaikea laittaa mk2 golffiin. Anteeksi tietämättömyyteni :D
-
- -
Noista oli mun mielestä vähän aikaa sitten juttua että voivat jopa tulla negatiivista vaikutusta auton käyttäytymiseen.
Mulla on molemmissa kärryissä sellaiset mitkä tulee omaan boksiinsa, jolloin mitään isompia muutoksia ei tarvii tehdä.
Mutta tuskin kannattaa odottaa mitään räjähtävää muutosta auton käyttäytymiseen. Imuäänet nyt voivat vähän muuttua jos oikein tarkasti kuuntelee.
Mulla on molemmissa kärryissä sellaiset mitkä tulee omaan boksiinsa, jolloin mitään isompia muutoksia ei tarvii tehdä.
Mutta tuskin kannattaa odottaa mitään räjähtävää muutosta auton käyttäytymiseen. Imuäänet nyt voivat vähän muuttua jos oikein tarkasti kuuntelee.
Eiköhän nyt ollu ajatuksena pistää miettimään kannattaako pelkästään iloisen pörinän takia pilata konetta.
vaparisuodattimethan päästää yli 60% enemmän paskaa läpi koneeseen, hyöty tehon suhteen +/-0 (jos vireistetyssä 9-3 viggenissä vedot samassa dynossa peräkkäin vakio vs vaparisuodatin tehonlisä 2hv) ja ilmamassamittari (jos on) tykkää kanssa kovasti ylimääräisestä roskasta
vaparisuodattimethan päästää yli 60% enemmän paskaa läpi koneeseen, hyöty tehon suhteen +/-0 (jos vireistetyssä 9-3 viggenissä vedot samassa dynossa peräkkäin vakio vs vaparisuodatin tehonlisä 2hv) ja ilmamassamittari (jos on) tykkää kanssa kovasti ylimääräisestä roskasta
-
- -
- Viesti:
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”