Caddy/Country sekasikiöitä??
Valvoja: ffp jäsenet
Caddy/Country sekasikiöitä??
Onko kukaan tehny/suunnitellu tai nähny Caddy/ Golf Country sekasikiötä?
Olis aika mielenkiintoinen yhdistelmä nostaa Caddyn kori Country alustalle...
Olis aika mielenkiintoinen yhdistelmä nostaa Caddyn kori Country alustalle...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=66966&highlight= -threadissa oli mietitty perusgolffin muuttamista syncroksi, siitä saa vähän osviittaa. Lisäksi on huomioitava, että Caddyn takaripustukset kiinnityksineen ovat täysin perusgolffista poikkeavat (lehtijouset).
Country = Syncro, johon on etu- ja taka-akselistojen sekä korin väliin pultattu noin 12cm korkea korotus/apurunko. Korotusrunko on siis kiinni alkuperäisissä akselistojen kiinnityspisteissä ja akselit ovat kiinni rungon kiinnikkeissä. Osa Countryn akseliston kiinnityspulteista taitaa jopa mennä rungon läpi alkuperäisiin korin kiinnikkeisiin.
Koska Caddyn takaakselin kiinnitys taitaa poiketa aika lailla G2 Syncron akselin kiinnityksestä, niin ei taida onnistua ihan helposti. Sen sijaan oon nähnyt netissä kuvia G1 avosta Countryn rungolla. Se vois ollakin jo inhimillisemmin toteutettavavissa.....
Koska Caddyn takaakselin kiinnitys taitaa poiketa aika lailla G2 Syncron akselin kiinnityksestä, niin ei taida onnistua ihan helposti. Sen sijaan oon nähnyt netissä kuvia G1 avosta Countryn rungolla. Se vois ollakin jo inhimillisemmin toteutettavavissa.....
Ok. Mulla ei ole Caddystä sen enempää tietoa tekniikka puolelta. Oletin että olis alustaltaan perus Golffin osia.. Jos olis niin olis kai käyny "suht helpolla"..
Ja kai kaikki on mahdollista tehdäkin jos siihen päättää ryhtyä...
Osaako joku sanoa akkiseltään mitkä akselivälit kyseisillä malleilla on?
En viitsi ryhtyä Raussin tyyliin värkkäämään. Ihan riittävästi jo niissä jotka tällä hetkellä rakennan... ;)
Kummastahan autosta tulee kyseiselle operaatiolla kanta auto??
Ja kai kaikki on mahdollista tehdäkin jos siihen päättää ryhtyä...
Osaako joku sanoa akkiseltään mitkä akselivälit kyseisillä malleilla on?
En viitsi ryhtyä Raussin tyyliin värkkäämään. Ihan riittävästi jo niissä jotka tällä hetkellä rakennan... ;)
Kummastahan autosta tulee kyseiselle operaatiolla kanta auto??
Caddyistä ei oo mitään tietoa, mutta Syncro/Countryn korin ja rungon mittoja voi ihmetellä oheisista linkeistä:
http://194.204.28.221/pictures/0014/h0006.htm
http://194.204.28.221/pictures/0014/h0007.htm
Edelleä kun mainitsin G1 avosta Countryn rungolla, niin sitä voi ihmetellä tuolta:
http://194.204.28.221/pictures/0009/h0001.htm
http://194.204.28.221/pictures/0014/h0006.htm
http://194.204.28.221/pictures/0014/h0007.htm
Edelleä kun mainitsin G1 avosta Countryn rungolla, niin sitä voi ihmetellä tuolta:
http://194.204.28.221/pictures/0009/h0001.htm
Neliveto Caddy taitaa parhaiten onnistua hommaamalla joku japsi-pikuppi, Hiluksi tai joku muu sellanen. Jos pitää olla VAG, niin Taro. Kunhan kanta-auto on rungollinen, niin saa tehdä korinvaihdon. Alkuperäinen kori tunkiolle ja Caddyn tilalle. Sitt on korkee neliveto Caddy jonka saattaa jopa saada kilpiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa