G2 moottorin etukumityyny...

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

marko69
-
Viestit: 265
Liittynyt: 29.8.2003 21:42

G2 moottorin etukumityyny...

ViestiKirjoittaja marko69 » 20.9.2006 17:18

Onko kaikissa samanlainen 1984-1991? Omani on 1991 1.8 GTI-16v ja KR-koneinen, (joskaan sillä ei taida olla niin väliä).

Ja mistähän kannattaa ostella, VW huollossa suositeltiin että ostä tavallinen kumityyny eikä hydraulista versiota, miten sen laita sitten lienee? Omassa se on ihan kakkana.

Kertokee, kertokee....

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 22.9.2006 22:39

M84 tyyny korvallisineen jostain niin paranee.

Volkkarijermu
-
Viestit: 2953
Liittynyt: 23.7.2003 21:31
Viesti:

ViestiKirjoittaja Volkkarijermu » 22.9.2006 22:51

Tai sitten se vanha toimivaksi todettu homma eli pötkö sikafleksii. Tukevoituu selkeesti ja kestää koko auton iän ja vähä päällekkin.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 23.9.2006 11:21

mullakin on kaikki tyynyt uusia, mutta silti kone pääsee liikkuun ihan liikaa
pitää varmaan hommata se m/84 etukumi ja täyttää se sikaflexillä ja sitten myös toi repsikanpuolen kumityyny sillä sikalla.... sitten jos viel heiluu niin voi video...

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 23.9.2006 14:33

ite tein tällai

wanha ja uusi

sekä vielä uusi etukannake

ei heilu paljoo ylimääräsiä kun noi kumit kantaa yksistään 100kg. Noita saa monia erilaisia ja eri painoille tarkoitettuina. Omani hommasin teollisuusetolasta.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 23.9.2006 16:39

Mulla on tollanen vanhan mallinen etukannake, täytettynä sialla. Myös oikea takakannake on täytetty sialla ja vasen on VR6/TDI:n kannake. Mutta edelleenkin kone heiluu silleen, että pakosarja aina katkeaa.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 23.9.2006 18:21

mulla ois kyl tallessa kr:n se iskaritolppaan tuleva koneen ja rungon välinen iskuvaimennin korvakko. pitäsköhän alkaa sorvaan ?

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 23.9.2006 20:34

^^Tottahan sulla joustokappale on pakosarjan ja putkiston välissä??

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 24.9.2006 0:08

On siinä joustot. Perus marteliuksen sellainen jousto missä putket menee päällekkäin ja jousilla kiinni. Liikkuvat ihan hyvin. Sitten niiden jälkeen on vielä sellaienn "sidottu" joustin n. 15-20cm pitkänä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa