Vaihdoinpa tuossa eilen illalla sitten poloon jarrukenkiä (taakse, tottakai). Aloitin hanttarin puolelta, irrotin rummun, kengät jne. Sitten laitoin uudet osat tilalle ja kappas vain, eihän rumpu enää mennytkään paikoilleen? Rumpu on kuitenkin hiukan jo kulunut joten ei pitäisi olla siitä kiinni.
Eihän tuossa operaatiossa nyt jarruja tarvi ilmata kun männät pysyy kokoaika sisällä. Joku probleema siinä kuitenkin tuli kun nyt myös toisen puolen takajarru on lukossa. Käsijarruvaijeri on kokonaan irti, joten se ei ainakaan kiristä?
Polon (-83) jarrongelmaa
Valvoja: ffp jäsenet
Nämähän varmaan jo tiedät:
Onhan se käsijarrun vipu ihan max aukiasennossa, kun sovitat rumpua?
Ja voit painaa jarrukengistä niin että männät painuu sisään, ennenkuin sovitat rumpua paikalleen. katso ettei nestisäiliö tulvi yli ;-)
Eihän siinä rummussa ole hirmuista olaketta kitkapinnan reunassa?
Onko vaijeri siis irti molemmilta puolilta? Jos ei ja se vaijeri jumittaa toisen puolen vaikka oliskin irti käsijarrukahvasta?
Onhan se käsijarrun vipu ihan max aukiasennossa, kun sovitat rumpua?
Ja voit painaa jarrukengistä niin että männät painuu sisään, ennenkuin sovitat rumpua paikalleen. katso ettei nestisäiliö tulvi yli ;-)
Eihän siinä rummussa ole hirmuista olaketta kitkapinnan reunassa?
Onko vaijeri siis irti molemmilta puolilta? Jos ei ja se vaijeri jumittaa toisen puolen vaikka oliskin irti käsijarrukahvasta?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa