No niin tuli sitten hommattua vuoden -89 g60 corraato. Jolla ajeltu 200000.
Joten laitetaas tänne asentajille vähän kiperiä kymysyksiä.
Eli koneesta kuuluu noin 2000-3000rpm pienehköä naputusta, joten ilmeisesti kiertokangen laakerit ovat paskana?
Liikkeelle lähdettäessä ja vaihdettaessa kolauttaa jonkun verran ja resonointia havaittavissa eli vissiin moottorin kannatin kumit?
Ajatuksena on leväyttää kone auki joten kertokaas mitä kaikkea noin vanhaan kärryyn kannattaa vaihtaa samalla kertaa kun kone on pöydällä?
Turbon huollot ja tälläset on jo hanskassa, mutta koko koneen leväytys vähän uudehkoa juttua joten apuva tarttee.
Kiitos jo etukäteen!
corrado g60 koneremppaa
Valvoja: ffp jäsenet
joo elikkä tuossa vaiheessa kannattaa tosiaan kaikki koneen laakerit ja tiivisteet vaihtaa ettei mitää jää sitte sinne särkymään, kansi kannattaa käyttää jossai pajalla jossa ne mittaa venttiilien ohivuodon ja tekee tarpeelliset toimenpiteet elikkäs tarvittaessa istukoiden ja venttiilien tiivistyspintojen koneistukset jne... Alakertaan sitte kaikkialle uudet laakerit elikkäs runkolaakerit ja kiertokankien laakerit ja uudet männänrenkaat jne... Mitään ei kannata jättää sattuman varaan...
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 13.9.2006 12:36
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa