MK1 tai mk2 koneen jakopään puoleinen kiinnitys hukassa!
Valvoja: ffp jäsenet
MK1 tai mk2 koneen jakopään puoleinen kiinnitys hukassa!
Pitäis alkaa konetta nostamaan paikalleen, mutta on hieman hukassa koneen jakopään puoleinen kannake, kone on 1.8i
Etupään ja laatikon kannakkeet on paikallaan, mutta jakopää on vielä auki, kun muistelin että peltikotelon alle tuli koneen kannake kiinni, vai muistanko väärin?
Autona mk1 avo
Etupään ja laatikon kannakkeet on paikallaan, mutta jakopää on vielä auki, kun muistelin että peltikotelon alle tuli koneen kannake kiinni, vai muistanko väärin?
Autona mk1 avo
Jos joltain löytyy ylimääräinen kannake, niin ostaisin pois, oma on hukkunut tallin nurkkiin ja olis kiire saada kone paikalleen :)
pm tai [email protected]
pm tai [email protected]
kannake hukassa
Minulta saattaa löytyä,kun käyn viikonloppuna tallilla tarkistan asian.
Täytyy nyt hieman tarkistaa omaa muistia, sillä kolusin koko tallin, enkä löytänyt jakopään puolen kannaketta ja prkl rojekti seisoo kun ei saa konetta nostettua paikoilleen.
Mk1 1.8i kone kannakoidaan kolmesta kohtaa?
-Vaihdelaatikosta kuljettajan puolelle
-Etupää etupalkkiin
mutta tuleeko se kolmas nyt varmasti apukuskin puolelle vai taakse?
Mk1 1.8i kone kannakoidaan kolmesta kohtaa?
-Vaihdelaatikosta kuljettajan puolelle
-Etupää etupalkkiin
mutta tuleeko se kolmas nyt varmasti apukuskin puolelle vai taakse?
Maksaa apaut 36,40e.
Nii, ja 1-malleissa konetta tuetaan neljästä kohtaa. Jakopään päässä yks, laatikon päässä yks. Laatikossa perämurikan nurkilla on tuki pohjaan, startin pulttien alla heiluntatuki etupalkkiin.
Tohon jakopään kannakkeeseen saa myös uuden puslan noin hintaan 19,80e joka kuuluu tavallisiin 1.6 ja 1.8 koneisiin. Sciroccosta löytyy sitten tukevampaa puslaa 16V-mallista, mutta ylläripylläri sen hinta onkin reilut kuuskymppiä (ulkomuistista). Mulla on tuollanen tavallinen pusla (ei tosin alkuperäinen) paikallaan, jonka täytin kitillä, mutta silti se painuu pikkuhiljaa lyttyyn. 3kk aikana kone on painunut puolisen senttiä alaspäin.
Nii, ja 1-malleissa konetta tuetaan neljästä kohtaa. Jakopään päässä yks, laatikon päässä yks. Laatikossa perämurikan nurkilla on tuki pohjaan, startin pulttien alla heiluntatuki etupalkkiin.
Tohon jakopään kannakkeeseen saa myös uuden puslan noin hintaan 19,80e joka kuuluu tavallisiin 1.6 ja 1.8 koneisiin. Sciroccosta löytyy sitten tukevampaa puslaa 16V-mallista, mutta ylläripylläri sen hinta onkin reilut kuuskymppiä (ulkomuistista). Mulla on tuollanen tavallinen pusla (ei tosin alkuperäinen) paikallaan, jonka täytin kitillä, mutta silti se painuu pikkuhiljaa lyttyyn. 3kk aikana kone on painunut puolisen senttiä alaspäin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa