mk1:seen mk3:sen 1.9 tdi 1Z

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

mk1:seen mk3:sen 1.9 tdi 1Z

ViestiKirjoittaja Antsa » 11.8.2006 18:15

miten ton jakopään puoleisen moottorin kiinnikkeen vois toteuttaa?
Viimeksi muokannut Antsa, 31.8.2006 22:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 31.8.2006 20:12

no niin. olen edelleen hiukan utelias, eli miten toi moottorin kannake kannattaa toteuttaa tonne jakopään puolelle.

samalla tavalla kuin rolle 1.8t koneelle. vai jotenki toisin, miten?

voiko tossa käyttää esim mk1 d:n omaa korvakkoa tai mk1 bensa vehkeen korvakkoa.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 31.8.2006 20:25

Joko TDI:n orkkis taikka sitten ykköskoppiaisen orkkikiinnikkeestä modifioitu kikkare. Ensimmäinen teettää enemmän töitä, mutta lienee vähemmän arka erilaisille prototyyppiongelmille.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 31.8.2006 21:47

juu. mut oisko tosta mk1 kiinnikkeestä jotain kuvia :p mukavahan niitä on sorvata...

E: tässä ois yks vaihtoehto

ja moottori mitä oisin laittamassa ois 1z.
onko 1Z:ssa samanlainen jakopää kuin tossa ALH:ssa?

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 31.8.2006 23:16


P.i.t
-
Viestit: 2028
Liittynyt: 15.5.2004 19:23

ViestiKirjoittaja P.i.t » 1.9.2006 4:13

mielestäni ei.

perustelut: ei näytä 1z koneen syöttöpumpulta tuo tuossa kuvassa. mutta toisaalta. ei se paljon poikkea kuvassa olevasta jakopäästä kuitenkaan.

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 1.9.2006 8:40

eli tuo moottori mikä on ylemmässä kuvassa on siis alh ja käsittääkseni "sisäisellä" vesipumpulla ja toi alempi oletettavasti 1Z:tan ulkoisella vesipumpulla...

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 1.9.2006 9:47

1Z:aan saattaa käydä ykköskoppiaisen kiinnike suoraankin

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 1.9.2006 11:39

juuri tuota mietin kun tuossa ois vortexilta yks kuva ja ite selailin topikkia jossa toi kuva oli ja sain käsityksen et se on 1z

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 3.9.2006 14:57

Osuukos toi TDI:n oma kiinnike korkeudellisesti miten ykkösen runkopalkkiin?

Eli joutuuko aluslevyä, mihin kiinnike pulttautuu, upottamaan runkopalkkiin vai korottamaan?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa