Volkswagen poloon tekniikan muutos???

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

Volkswagen poloon tekniikan muutos???

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 29.8.2006 18:43

Joo elikkä oes tollanen volkswagen polo vm82 kone on 1.3l mikäpä tässä harmittaakin kaiken lisäksi alkaa olla aika ajettu...
eli kysymys olisikin voesko tuohon autoon soveltaa minkään muun volkkarin ynnä muiden tekniikkaa siis eli isompaa konetta esim 1.6l
mielessä kävi joku Golffin kone mutta mänisköhän se semmonen mitenkään kiinni??
ehottakaas jotain käykö tuosta golffista nuo koneet mitenkää?

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 29.8.2006 19:00

1.6 ja 1.8 koneet on erilaisella kiinnityksellä, ei sovi alkuperäiseen vaihteistoon ja alkuperäisen vaihteiston tilalle on vähän hankala sovitella muuta systeemiä.. tuossa olen monesti itse pohtinut että mitenkähä nämä ihan uudet 2000-luvun pikkuiset 16v moottorit.. sellainen saattaisi olla jo viripotentiaaliltaankin varsin veikeä paketti vanhassa autossa sovellettuna tuplakaasareilla ja muilla härskeillä muutoksilla :)

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

..

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 29.8.2006 19:22

niinkö luulet että ei sais laiteltua esim sitä golffin 1.6 litrasta konetta tuohon ees vaikka mukana tulis golffin oma vaihteisto?

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 29.8.2006 19:34

No riippuu vähän mikä 1.6, niitä koneita kun on sekä iso- että pikkulohkoisia...

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

...

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 29.8.2006 19:50

Noo sanokaas arviolta että minkälaisen golffin se 1.6 vois käydät tuohon? ois tosiaan uuden moottorin tarvetta tehokkaamman siis ja innostustakin ois laitella... 1.8 ee tuohon kyllä saa pirullakaan ahettua että 1.6 saa riittää :D jos se on madollinen

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 29.8.2006 19:59

No uudemmat 1.6 ja 1.8 on ulkosesti saman kokoisia, mutta tosiaan kiinnitykset ei tohon koriin käy.

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

....

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 29.8.2006 20:10

eli suomeksi sanottuna voepi unohtaa koko tehokkaamman ja isomman koneen vaihdon :D niinkö? XD

imaS
-
Viestit: 348
Liittynyt: 31.10.2005 19:25

ViestiKirjoittaja imaS » 29.8.2006 20:20

Ei sitä mahdotonta ole sinne laittaa, muttei ihan helppoakaan...
Projektiosiolla sellainen muutos kesken.

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

....

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 29.8.2006 20:27

Noo taetaapi olla parempi jättää näillä meekäläisen vehkeillä tekemättä sitten tuo koneen vaihto kun kiinnikkeet täytyis muuttaa kun ei kerran sopivaa konetta tuohon koriin ole:( harmi kyllä oes ollu lisä potkulla iteaa:D voihan sitä aina tuota 1.3 litrastakin virittää mutta se on aina 1.3l :D taetaapa jäädä...

diamesiss
-
Viestit: 43
Liittynyt: 2.5.2006 19:38

ViestiKirjoittaja diamesiss » 29.8.2006 22:36

uuden auton ostoon :P

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

...-

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 30.8.2006 16:02

sano muuta perskele olle taijjan vaihtoo välillä tallia :D näestä volokkareista ;)

diamesiss
-
Viestit: 43
Liittynyt: 2.5.2006 19:38

ViestiKirjoittaja diamesiss » 30.8.2006 19:56

tai sitten ostat minulta tuon gölffin! voisin ite ostaa sitte uuden GTI polon tai audi TT

Rytkönen.
-
Viestit: 29
Liittynyt: 29.8.2006 18:39

..

ViestiKirjoittaja Rytkönen. » 30.8.2006 20:01

ee kyllä minä nyt vaihan välistä näestä volokkareista :D


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa