Elikkä tuli hommattua Audi 80 typ89 tuohon pihaan nytten ja vähän laittoakin olisi mutta nyt aloin miettimään mikä mahtaa olla vannejako/pulttijako vai miksikäs sitä sanotaan? Sitten kyselisin meneekö normaali korkuiseen 80.seen 16" minkäkokoisilla donitseilla ja millasia ET arvoja tarvii olla!?
Sitten mietin tässä että mistäpäin nettiä kannattaa metsästää halpoja alupalloja taikka koko settiä kumeineen kaikkineen?
Hintabudjetti nyt on tuossa 0-600€ kieppeillä noille 15"-16" vanteille jota tietenkin saa käytettynäkin minulle tarjota jos jollain nurkissa pyörii ylimääräisenä ja tämän tekstin lukaisee.
-Jylppy-
Audi 80 typ89 vannejako? Mistä halvalla aluja yms... infoa?
Valvoja: ffp jäsenet
menee sinne 17 tuumasetkin. itellä oli aikoinaan 16 tuumaset 195/55 kumeilla. suosittelen pikkusen normaaliin halkaisijaan ylikokoisia kumeja. mittarivirhettä saat vähän pienemmäksi. mulla oli talvirenkaat ylikokoa.
Ja jos takana on levyjarrut niin muista huoltaa säännöllisesti. jopa kerran vuoteen, koska ovat todella herkät jumimaan. lähinnä sen käsijarrun takia. käytä aina, muuten se jumii. kannattaa ehkä soveltaa niihin vaikka samoin tein tuota tekstit osiossa olevaa rasvanipat jarruihin- juttua.
Taakse kannattaa ehkä kehitellä jotain kurasuojaa, mikäli haluaa. talvella ainakin kerää takarenkaat ruiskii loskapaskaa puskurin sisukset täyteen. talvella jos kokeilet loskakelillä ajon jälkeen kopsauttaa nyrkillä noin parikymmentä senttiä siihen renkaan taakse puskuriin niin näkee ihan konkreettisesti minkä määrän se pystyy sitä paskaa kauhomaan sisäänsä.
Ja jos takana on levyjarrut niin muista huoltaa säännöllisesti. jopa kerran vuoteen, koska ovat todella herkät jumimaan. lähinnä sen käsijarrun takia. käytä aina, muuten se jumii. kannattaa ehkä soveltaa niihin vaikka samoin tein tuota tekstit osiossa olevaa rasvanipat jarruihin- juttua.
Taakse kannattaa ehkä kehitellä jotain kurasuojaa, mikäli haluaa. talvella ainakin kerää takarenkaat ruiskii loskapaskaa puskurin sisukset täyteen. talvella jos kokeilet loskakelillä ajon jälkeen kopsauttaa nyrkillä noin parikymmentä senttiä siihen renkaan taakse puskuriin niin näkee ihan konkreettisesti minkä määrän se pystyy sitä paskaa kauhomaan sisäänsä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa