Audi 80 typ89 vannejako? Mistä halvalla aluja yms... infoa?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

jylppy
-
Viestit: 344
Liittynyt: 16.11.2003 19:09

Audi 80 typ89 vannejako? Mistä halvalla aluja yms... infoa?

ViestiKirjoittaja jylppy » 25.8.2006 11:51

Elikkä tuli hommattua Audi 80 typ89 tuohon pihaan nytten ja vähän laittoakin olisi mutta nyt aloin miettimään mikä mahtaa olla vannejako/pulttijako vai miksikäs sitä sanotaan? Sitten kyselisin meneekö normaali korkuiseen 80.seen 16" minkäkokoisilla donitseilla ja millasia ET arvoja tarvii olla!?

Sitten mietin tässä että mistäpäin nettiä kannattaa metsästää halpoja alupalloja taikka koko settiä kumeineen kaikkineen?

Hintabudjetti nyt on tuossa 0-600€ kieppeillä noille 15"-16" vanteille jota tietenkin saa käytettynäkin minulle tarjota jos jollain nurkissa pyörii ylimääräisenä ja tämän tekstin lukaisee.

-Jylppy-

jullimon
-
Viestit: 159
Liittynyt: 13.9.2004 23:56

ViestiKirjoittaja jullimon » 25.8.2006 12:25

4x108 on pulttijako

VilleP
-
Viestit: 315
Liittynyt: 24.7.2003 23:14

ViestiKirjoittaja VilleP » 25.8.2006 12:33

Keskireikä 57.1mm ja et37.

jylppy
-
Viestit: 344
Liittynyt: 16.11.2003 19:09

ViestiKirjoittaja jylppy » 25.8.2006 15:09

Kiittelen tiedosta.

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

ViestiKirjoittaja LauriJT » 25.8.2006 19:23

menee sinne 17 tuumasetkin. itellä oli aikoinaan 16 tuumaset 195/55 kumeilla. suosittelen pikkusen normaaliin halkaisijaan ylikokoisia kumeja. mittarivirhettä saat vähän pienemmäksi. mulla oli talvirenkaat ylikokoa.

Ja jos takana on levyjarrut niin muista huoltaa säännöllisesti. jopa kerran vuoteen, koska ovat todella herkät jumimaan. lähinnä sen käsijarrun takia. käytä aina, muuten se jumii. kannattaa ehkä soveltaa niihin vaikka samoin tein tuota tekstit osiossa olevaa rasvanipat jarruihin- juttua.

Taakse kannattaa ehkä kehitellä jotain kurasuojaa, mikäli haluaa. talvella ainakin kerää takarenkaat ruiskii loskapaskaa puskurin sisukset täyteen. talvella jos kokeilet loskakelillä ajon jälkeen kopsauttaa nyrkillä noin parikymmentä senttiä siihen renkaan taakse puskuriin niin näkee ihan konkreettisesti minkä määrän se pystyy sitä paskaa kauhomaan sisäänsä.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa