Mikähän nokka tuohon sopisi hyvin jos tavoitellaan esim 140 hv lukemia tuolla PF koneella? Kannen ajattelin viedä Forssan tehokanteen kun on tossa vieressä. Mistä koneesta tuohon saisi kannen jos ei halua alkuperäistä tuhota? Nokkia kattelin Cat Camsin luettelosta mutta millähän nokalla olisi viellä toivoa päästä läpi katsastuksesta?
Mitä muuta koneeseen kannattaa tehdä, että se kestää? 160tkm on nyt mittarissa todellista eli ei juur mitn.
Kiitos kaikista vinkeistä etukäteen.
Golf 8v nokka
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 2953
- Liittynyt: 23.7.2003 21:31
- Viesti:
Minkävuotinen auto kyseessä? Ittellä menee 280/10,86 nokalla katsastuksessa heittämällä läpi kun pistää sytytysennakoks 0 astetta, rajana HC 600. Menis varmasti vielä 29? asteisellakin lävitte. Kohta tulee taas katsastus eteen ja ajattelin kokeilla miinusmerkkistä sytkäennakkoa, että kuinka vaikuttaa hiilivetyihin.
Hiilivedyt eivät ole ongelma, mullakin 320asteinen nokka ja sen puolesta menisi päästöistä läpi. Ongelmaksi tulee happi, mitä tulee liikaa. Mulla oli 8v Golffissa aikoinaan 296asteinen ja sen kanssa jäännöshappi oli jo ihan todellinen ongelma.
Päästölappu tyhjäkäynnillä, 1600rpm vaati ennenkuin tuli laillisia lukemia.
http://koti.mbnet.fi/mjarvela/Paastot%20ABT-nokalla.gif
Päästölappu tyhjäkäynnillä, 1600rpm vaati ennenkuin tuli laillisia lukemia.
http://koti.mbnet.fi/mjarvela/Paastot%20ABT-nokalla.gif
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa