sopiva turbo BMW 318

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

[biohazard]
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 16.8.2006 23:22

sopiva turbo BMW 318

ViestiKirjoittaja [biohazard] » 19.8.2006 18:18

mikähän turbo mahtaisi olla sopiva bmw 318 (1800ccm)?? vakio kone n.95hp. kestäiskö kone jos laittas ahtimen ja repis siitä irti noin 170hp.
Viimeksi muokannut [biohazard], 20.8.2006 1:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 19.8.2006 18:42

Kyllä siihen varmaan saa sopimaan melkein minkä vaan. Tämän tarkemmin ei tuolla informaatiomäärällä voi kertoa.

Toisaalta bemaristeilla on usein ollut tapana laittaa se kylän isoin holsetti jokatapauksessa vaikka tehotavoite olisi mitä.

ripaj86
-
Viestit: 30
Liittynyt: 19.7.2006 11:58

ViestiKirjoittaja ripaj86 » 19.8.2006 19:46

juu, olishan se hyvä tavoitteita antaa... sit kun ne on selvät, sit vois miettiä sitä ahdinta...

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 12.9.2006 17:49

täällä olis bimmeri miehille vähän katteltavaa, jos ei ole jo tuttu.
http://www.rmotorsport.com/2003/?sx=media
Aukaise linkki ja valitse alin (hiukan isohkopalikka, mutta...) kuinka monen auto oikeasti sutii vielä 160kmh jälkeen... =)
2,5L kuutoskoneisesta kolmosbemarista aika messevät tehot.. ei sillä etteikö nuo muutkin kamppeet tunnu kulkevan...

jarge
-
Viestit: 703
Liittynyt: 23.7.2003 9:18

ViestiKirjoittaja jarge » 12.9.2006 17:50

Autossa on kyllä e34 m5:sen 3.6 kone, mutta voimaa tosiaankin löytyy.

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 12.9.2006 17:56

ei kait siinä... =) voimaa kuitenkin on ja aina vaan uudestaan naurattaa se liimaviivalta lähtö =)

Qwer
-
Viestit: 8
Liittynyt: 19.6.2006 21:51

ViestiKirjoittaja Qwer » 13.9.2006 14:05

toi on toi VS-motorssin vanha projekti vehje.. BMW e34 M5 siin on 1129bhp ja 1130nm mut löytyy jo uudempi projekti
BMW M3 mukavasti on potkuu 1422bhp ja 1610nm
videoita löytyy http://www.vsmotor.no

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 13.9.2006 16:48

Ei ole kyllä noilla VS-motorin laitteilla juurikaan tekemistä tämän kanssa.

Mutta joo alkaa menemään vahvasti aiheen ohi.

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 14.9.2006 2:02

Samout: oot oikeassa. Sorry, my badge =)

oopee

ViestiKirjoittaja oopee » 19.9.2006 17:00

Bimmeri foorumilta tosiaan voisi löytyä paremmat tipit, tähän hommaan. Täällä ollaan usein liian merkkiuskovaisia, että toisesta merkistä keskustelu vois pysyä edes jollakin tavalla hallinnassa.

OT:Merkittävää muuten tuossa uusimmassa VS:n autoissa, että ukko vei Virtalan Riston maailman nopeimman BMW:n tittelin tänä kesänä eli kehitystyötä olisi Suonenjoella edessä jos meinaan tuon lyödä. Riston bimmeristä tosin puuttuu 2 sylinteriä vs. Vidar Strand
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=151355

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 19.9.2006 17:12

O.T Virtalallahan on käsittääkseni uusi auto jo "valmiina", joten eiköhän tuohon taas kilpailua saada aikaiseksi.

turbofriik
-
Viestit: 73
Liittynyt: 18.2.2004 19:32

ViestiKirjoittaja turbofriik » 19.9.2006 17:26

VS Motorin BMW kun alitti ennätyksen aika reippaasti.
7.649 sek på 402 meter
293.64 km/h

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 27.9.2006 18:15

Samout, ja R-Motorsportin Sakulla on valmistunut myös uusi peli, E30 jossa tuplasti ahdettu V12 pellin alla...
Ja itse aiheen kysymykseen, T03-kokoluokkaisia ahtimia jannut on noissa 1.8 peleissä käyttäny, ne pari mitä tiedän. Onko muuten M10 vai M40 padalla?

Samout
-
Viestit: 933
Liittynyt: 23.7.2003 15:09

ViestiKirjoittaja Samout » 27.9.2006 20:15

muggo: Joo tiedossa on, mutta se tuskin tulee koskaan kuitenkaan menemään vartilla niin kovaa kuin tuo toinen. Tai mistäs sitä ikinä tietää.
Kunnioitusta kuitenkin herättää, että ysin autolla ajetaan vielä mutkarataakin ja vielä suhteellisen lujaa. Siihen ei moni pysty.

mkm
-
Viestit: 702
Liittynyt: 11.12.2003 17:40

ViestiKirjoittaja mkm » 5.10.2006 20:11

Samout, mjoo Sakun E30+S38 Tbo yhdistelmä on aika vakuuttava, tosin alustaankin on oikeasti panostettu eikä vain sinne tehopuolelle.
Mutta ensi kesänä näemme mitenkä V12 käyttäytyy E30:n nokilla, ja ei se nyt NIIN keulapainoinen ole vaikka moni sitä luuleekin. E30:ssähän on aina yli +200hp tehoilla pidon saaminen takanarveille suuri ongelma. Tosin, vakiojouset+jäykät iskarit paketti toimi hyvin +350hp pelissä, perä pääsi niiamaan sopivasti ja pitoja oli jopa 215 levyisillä kärrynpyörillä (profiilina muistaakseni 55).

-jusu-
-
Viestit: 220
Liittynyt: 8.4.2004 20:23

ViestiKirjoittaja -jusu- » 29.3.2007 21:58

Kysyn tässä, kun en viitti uutta tehdä tämmösen takia. Eli nurkissa pyörii yksi 2.3:sen pajeron turbo, imupuoli 38mm, pako 48mm ja olisi tarkoitus laittaa se tommoseen 1.2 litraseen bensiinimoottoriin. Onko edes kannattavaa kokeilla? Vai ettiä suosista joku muu turbo.

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 29.3.2007 23:46

pako puoli turhan isohko


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa