Golf mk2 vr6:sen tekniikalla saksasta??

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

blackdevil
-
Viestit: 140
Liittynyt: 20.4.2005 17:01

Golf mk2 vr6:sen tekniikalla saksasta??

ViestiKirjoittaja blackdevil » 5.8.2006 15:59

Miten on saako moista edes kilpiin ja onko mitään järkeä edes ostaa moista yhdistelmää? Onhan siinä teho/paino suhde varmasti kohdillaan.
Toinen vaihtoehto olisi tietenkin G60 mut mut..
Olen ajatellut myydä uudemman(GOLF 1.8 T -98) autoni pois ja olen katsellut tuolta saksanmaalta sopivia vaihtoehtoja..käy kyllä 1.8 Gti:kin.
Tietoo ja informaatiota kaipaan ennen kuin lyön kauppoja kiinni.
Kiitos jo etukäteen.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 5.8.2006 16:26

Välillä tuntuu että auton jos tuo ulkomailta pätee siihen ihan eri säädökset kuin siihen, että sellaisen rakentais suomessa.

Suomessa jos tollasen rakennat niin sun tarvii anoa poikkeuslupa kuutiotilavuudella ja siinä todistuksessa pitää todistaa että kori kestää ton koneen(lujuus/jäykkyys laskelmia).

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 5.8.2006 20:31

Tiedustelin asiaa joskus katsastuskonttorilla ja tuumasivat etteivät nää asialle mitään estettä! Ainoa vaan et se ois pakko rekisteröidä kahdelle!

jii_bee
-
Viestit: 2416
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 5.8.2006 20:49

^ Olisikohan konttorilla unohtunut että kakkikseen ei täällä kotimaassa ilman niitä poikkeuslupia edelleenkään saa asentaa kuin 2480cc koneen... Sama taitaa päteä myös ulkomaillla rakennettuun kakkoseen vaikka olisikin jo siellä leimattu/hyväksytty.

Aku_81
-
Viestit: 388
Liittynyt: 13.9.2004 22:29

ViestiKirjoittaja Aku_81 » 5.8.2006 21:33

Niin, ulkomailla laillinen ei ole koskaan sama mikä täällä ois laillinen. Voithan ostaa sellasen vrkuuskakkiksen mutta kilpiin et helpolla täällä sitä saa.

-JP-
-
Viestit: 648
Liittynyt: 20.3.2005 16:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja -JP- » 5.8.2006 21:41

Eikös tuolla projekteissa ollut joku caddy, mikä oli 1.8 16V koneella. Joku poikkeuslupahan sille oli vaan pitänyt hakea ja oli saatu kilpiin.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 5.8.2006 21:52

Mutta caddyssa ei kyllä koneen paino ja iskutilavuus ratkaisevasti muuttuneet. Teho vain nousi jonkin verran.

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 5.8.2006 23:27

Ei tollanen vr6:sen kone paina kuin muistaakseni 25kg enemmän kuin neloskone. Eli painosta ei jää kiinni.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 6.8.2006 13:46

ahaa, no ei sitten luulis maalaisjärjellä vaikuttavan, virkamiesajattelu sitten erikseen... =)

Mambolius
-
Viestit: 102
Liittynyt: 9.2.2005 14:21

ViestiKirjoittaja Mambolius » 16.8.2006 21:58

aika tiukka kakkakoppavr6 =) http://www.youtube.com/watch?v=Y_gbcM1NC1A

majava
-
Viestit: 48
Liittynyt: 20.12.2005 11:22

ViestiKirjoittaja majava » 17.8.2006 19:03

No joo, vaan 6,5 sekuntia 100-200 km/h. Ei jumalauta, tossa on jo niskatuet tarpeen!!!

Toni_88
-
Viestit: 92
Liittynyt: 3.2.2006 23:56

ViestiKirjoittaja Toni_88 » 29.8.2006 0:01

Aika äläkkä peli ois tuommonen!


Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa