g2 lukollisen laatikon öljy

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

bbr-racing
-
Viestit: 48
Liittynyt: 7.6.2005 23:19

g2 lukollisen laatikon öljy

ViestiKirjoittaja bbr-racing » 31.7.2006 22:52

Eli mitä öljyä käytetään 2y kitkalukollisen (motorsport?) laatikon kanssa?

jekku
-
Viestit: 1009
Liittynyt: 23.7.2003 20:53

ViestiKirjoittaja jekku » 31.7.2006 23:34

Shellin getrieb öl, semmonen keltavalkonen purkki. Tai mobilin vs200.

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 1.8.2006 10:11

Kitkalukollisiin pitää olla ihan oma öljy. Muuten paukkuu eli ei luista tasaisesti

bbr-racing
-
Viestit: 48
Liittynyt: 7.6.2005 23:19

ViestiKirjoittaja bbr-racing » 4.8.2006 0:13

juttelin yhden tyypin kanssa niin meinas että vois olla torsen tyyppinenkin lukko, mistähän ton sais tietää purkamatta on nimittäin jo paikkalansa? pohjassa on merkintä 2Y****

reynolds
-
Viestit: 922
Liittynyt: 23.7.2003 16:35

ViestiKirjoittaja reynolds » 4.8.2006 22:34

020-2Y on kuule sellanen motorsporttiloota, että se on jo valmiina kaikissa 16v kakkiksissa tehtaalta tullessaan. Mobilin VS200:sta oon itse noissa käyttänyt.

bbr-racing
-
Viestit: 48
Liittynyt: 7.6.2005 23:19

ViestiKirjoittaja bbr-racing » 6.8.2006 23:28

Joo tiedän kun on tollanen 16V kr koneella käyttöautona johon vaihdettu jo parikin laatikkoa, mutta tässä erikoisuutena että vetarin tumpit pyörii samaan suuntaan kun niistä renkaat ilmassa pyörittelee että tuli mieleen kun keneltä auton ostin oli edelliseltä omistajalta saanu tietoa että jokin lukko sieltä löytyisi.. Pitääkö se laatikko kaivella vielä pois ja pistää osiksi :) ..

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 7.8.2006 6:14

Pyörii muillakin samaan suuntaan pyörät ylhäällä. Tais johtua siitä kun vetarit on jousella vedossa ulospäin koko ajan...

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 7.8.2006 10:13

Kannattaa kokeilla jarruttaa toisella kädellä toista laippaa ja pyörittää toista niin huomaa, ettei se "lukko" oikeasti mitään vaikuta. Vapaasti ilmassa ollessaan se toinen laippa kyllä pyörii mukana.

bbr-racing
-
Viestit: 48
Liittynyt: 7.6.2005 23:19

ViestiKirjoittaja bbr-racing » 10.8.2006 23:40

Niin kaveri jolta ostin oli pyöritelly kumpikin kumi ilmassa ja mä pyörittelin vetarin laipoista kun oli jo ostaessa laatikko irti niin hannas muka vastaan mutta renkaasta kun pyörittää ja piti laipasta kiinni niin paskat ei ollu yhtään jäykkä pyörittää. pääs mutu yllättämään kun ei jälleen ajatellu loppuun asti :) ..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa