Uusi TT Vs. Vanha TT
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi TT Vs. Vanha TT
Ihan mielipidettä kyselen.. miten luulette uuden TT:n tulon vaikuttavan vanhojen hintaan? Yleisestihän on tiedossa, että ne aina uuden mallin tullessa vanhan mallin hinnat hieman laskevat, mutta kuinka "isoista" pudotuksista puhutaan TT:n kohdalla.. Mielipiteitä/ arvioita..
En osaa sanoa hintojen käyttäytymisestä, mutta samat autot tuntuu olevan kuukaudesta toiseen myynnissä esim. nettiautossa.
Toisaalta sen kyllä ymmärtää koska hinnat on edelleen melko kovat suhteessa mitä sillä rahalla saa. Se nyt tietysti on makuasia kuinka paljon antaa arvoa korin muodoille esimerkiksi etuvetoisen tapauksessa.
Nelikkoa olen itse katellut alle, mutta en arvosta kyllä yli tuplahintaiseksi tommosta TTQ:ta nykyiseen IV GTI Golfiin. Siksi ajelenkin edelleen golfilla ;)
Toisaalta sen kyllä ymmärtää koska hinnat on edelleen melko kovat suhteessa mitä sillä rahalla saa. Se nyt tietysti on makuasia kuinka paljon antaa arvoa korin muodoille esimerkiksi etuvetoisen tapauksessa.
Nelikkoa olen itse katellut alle, mutta en arvosta kyllä yli tuplahintaiseksi tommosta TTQ:ta nykyiseen IV GTI Golfiin. Siksi ajelenkin edelleen golfilla ;)
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”