Uusi S3
Valvoja: ffp jäsenet
Uusi S3
http://www.germancarblog.com/
En huomannut että tätä olisi vielä täällä julkisesti noteerattu, mutta nyt näyttäisi olevan uusi pikku-ässä pihalla.
Plussaa on ainakin TFSI, ja ulkonäkökin on ihan kohdallaan.
En huomannut että tätä olisi vielä täällä julkisesti noteerattu, mutta nyt näyttäisi olevan uusi pikku-ässä pihalla.
Plussaa on ainakin TFSI, ja ulkonäkökin on ihan kohdallaan.
Poikittain asennettu kone ja elektronisesti ohjattu kytkin taka-akselilla viittaa kyllä haldexiin. Eipä tuo nyt omaa päätä silti välttämättä kääntäisi jos oisin kyseisen pirssin hommaamassa.. mitä paineisiin tulee niin eikös noi oo sellaset just hyvät paineet. Eihän noi alle kilon oo ees mitään turboja.. :)

http://www.vwvortex.com/artman/publish/ ... 1801.shtml
Miellyttää ainakin omaa silmää, keula on sopivan agressiivinen.
R32 Golffin perushinta on 32t€:a saksassa ja kun golffi maksaa 47t€:a suomessa, niin voisi kuvitella et S3 maksais sitte reilu 50t. Tämä edellinen maksoi lopussa 56t€:a, et ei luulis sen siitä paljon ainakaan halvempi olevan. No liikaa itselle joka tapauksessa, mut onneks noistakin joskus tulee käytettyjä...
Vähän enemmin olis saanu laittaa tohon pullistuksia, kun ei tuossa paljon eroa ole ulkonäössä S-line varusteltuun A3:seen. Hieno se kyllä on...
Vähän enemmin olis saanu laittaa tohon pullistuksia, kun ei tuossa paljon eroa ole ulkonäössä S-line varusteltuun A3:seen. Hieno se kyllä on...
Niin mitä se "ajettavuus" on.
Ei varmaan sitä että lähtee vaikkapa Peke perjantai-iltana käymään sieltä Tsadista Iisalmessa. Siinä vaiheessa se ajettavuus on kummassa "miellyttävämpi" ;)
Hä?
EDIT: Mitä Kettua !
Missäs minä tässä Audia kehuin, HÄ?
Kysehän oli siiitä että onko se pompotipom alusta parempi kun hieman jämäkkä alusta.
Tietenkin tarkoitin että ennemmin ajaisin tuossa esittämässäni tapauksessa vaikkapa....... Fordilla ;)
Ei varmaan sitä että lähtee vaikkapa Peke perjantai-iltana käymään sieltä Tsadista Iisalmessa. Siinä vaiheessa se ajettavuus on kummassa "miellyttävämpi" ;)
Hä?
EDIT: Mitä Kettua !
Missäs minä tässä Audia kehuin, HÄ?
Kysehän oli siiitä että onko se pompotipom alusta parempi kun hieman jämäkkä alusta.
Tietenkin tarkoitin että ennemmin ajaisin tuossa esittämässäni tapauksessa vaikkapa....... Fordilla ;)
Viimeksi muokannut Antero, 2.8.2006 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hehe, audi on aina parempi merkkifoorumilla, hä? No ei vaan ois pitänyt varmaan muotoilla paremmin. Vaikeahan noita on verrata muutenkaan kun toista autoista ei ole edes vielä julkaistu kunnolla. :D Riippuu tietty lopulta aina kuitenkin mitä autolta hakee. Toki spekuloida voi aina olisiko jossain autossa voinut valita paremmin, mutta lopulta pääasia että ne kriteerit täyttyy mitä sillä ostoskerralla oli hakemassa, eikö niin? ;)
EDIT: Mitä Kettua !
Missäs minä tässä Audia kehuin, HÄ?
Kysehän oli siiitä että onko se pompotipom alusta parempi kun hieman jämäkkä alusta.
Tietenkin tarkoitin että ennemmin ajaisin tuossa esittämässäni tapauksessa vaikkapa....... Fordilla ;)
Eipäs nyt tukehduta herneisiin siellä :) Sinä ehkä puhuit mukavuudesta (en tiennyt että se on useimmille tärkein tekijä ajettavuuden suhteen tämän sortin autoissa), minä puolestaan tarkoitin ajettavuutta kun puhutaan suorituskykyisten autojen käsiteltävyydestä äärirajoilla, siinä mitsu on käsittääkseni melko vahvoilla, eikä pelkästään siksi että siinä on "oikea" neliveto.
Mistäs minä tosin tiedän voihan S3 olla vaikka millainen ratakettu.. Itsekin voisin S3:ta harkita yhtenä vaihtoehtona jos olisin tuon hintaluokan autoon sijoittamassa, ehkä eri syistä kuitenkin kuin esim. mitsua. Kuten sanottu, vaikea suoraan ehkä noita vertailla..
No onhan Mitsu vähän "rajumpi", mutta muutoksiahan noihin pirsseihin tulee aina tehtyä, että tiedä sit kumpi olis mukavampi tai ajettavampi...Mutta uskon, että ajettavuudessa(mitä se nyt kenenkin mielestä on) Mitsu hakkaa Audin. Audissa kiehtoo mua tyylikkyys(sisältä ja ulkoa), jo valmiiks suht tehokas ja varusteita saa varmaan vähän eri tavalla kuin Mitsuun. Mitsussa taas on panostettu vain ja ainoastaan tekniikkaan. Jotenkin näin asian näen. Kieltämättä vähän eri tyylisiä, vaikka tehoissa ei hirveän suurta eroa ole.
Audi S3 -07 vakiovarusteet
Ulkoiset varusteet
- Vanteet 18", S-design, renkaat 225/40
- S-Design -maski ja etuspoileri
- Kattospoileri
S-mallin varusteet
- Quatro -neliveto
- Nahallaverhoiltu 3-puolainen S-urheiluohjaupyörä
- Urheiluistuimet edessä, nahka-kangas -verhoilu.
- Sisätilat mustat
- Alumiinioptiikka (poljinpinnat)
- Ajotietokone (sis. kierrosajan laskin ja digitaalinen nopeusnäyttö)
- S3 logo maskisssa, tavaratilan luukussa. ysm.
Turvallisuusvarusteet
- ESP
- Bi-Xenon
- Sumuvalot
- Varashälytin
Mukavuusvarusteet
- Radio Concer, sis. bassorefleksikaiuttimen
- Automaatti-ilmastointi
- Sähköikkuna edessä.
- Aurinkosuoja tavaratilan hattuhyllyssä
- Sisätilan matot
Tehot: 265hv / 350 nm
Kiihtyvyys 0-100km: 5,7s
Keskikulutus: 9,1 l/100km
Tollasen listan sain audicentteristä.
Auto esitellään Helsinkin Motor Show'ssa.
Ja ennakko hinta toisaan toi 52 000e.
Loppu vuodesta sit vois alkaa kai tilailemaan.
Ulkoiset varusteet
- Vanteet 18", S-design, renkaat 225/40
- S-Design -maski ja etuspoileri
- Kattospoileri
S-mallin varusteet
- Quatro -neliveto
- Nahallaverhoiltu 3-puolainen S-urheiluohjaupyörä
- Urheiluistuimet edessä, nahka-kangas -verhoilu.
- Sisätilat mustat
- Alumiinioptiikka (poljinpinnat)
- Ajotietokone (sis. kierrosajan laskin ja digitaalinen nopeusnäyttö)
- S3 logo maskisssa, tavaratilan luukussa. ysm.
Turvallisuusvarusteet
- ESP
- Bi-Xenon
- Sumuvalot
- Varashälytin
Mukavuusvarusteet
- Radio Concer, sis. bassorefleksikaiuttimen
- Automaatti-ilmastointi
- Sähköikkuna edessä.
- Aurinkosuoja tavaratilan hattuhyllyssä
- Sisätilan matot
Tehot: 265hv / 350 nm
Kiihtyvyys 0-100km: 5,7s
Keskikulutus: 9,1 l/100km
Tollasen listan sain audicentteristä.
Auto esitellään Helsinkin Motor Show'ssa.
Ja ennakko hinta toisaan toi 52 000e.
Loppu vuodesta sit vois alkaa kai tilailemaan.
Vähän itekkin noista miettinyt R32 vs. S3.
Mutta kyllä toi 2.0TFSI on vaan parempi pannu.
Kyllä toi kulutus puoli on aika paljon mukavempi.. ja varmaan lastulla tehot edullisesti tonne 300hp tuntumaan. Ja muukin virittely aika paljon helpompaa.
Ja painossakin eroa selvästi audin hyväksi.
Ja eikö tosta R32 koneesta oo penkitetty tehoja aika paljon alle ton ilmoitetun 250hv.
Mutta kyllähän R32 on tiettyä asennetta joka houkuttaa. Ja audit on ollut vähän liiankin samalaisia -01 A4 lähtien.
Mutta kyllä toi 2.0TFSI on vaan parempi pannu.
Kyllä toi kulutus puoli on aika paljon mukavempi.. ja varmaan lastulla tehot edullisesti tonne 300hp tuntumaan. Ja muukin virittely aika paljon helpompaa.
Ja painossakin eroa selvästi audin hyväksi.
Ja eikö tosta R32 koneesta oo penkitetty tehoja aika paljon alle ton ilmoitetun 250hv.
Mutta kyllähän R32 on tiettyä asennetta joka houkuttaa. Ja audit on ollut vähän liiankin samalaisia -01 A4 lähtien.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa