eaton m45 remmi 1991 GTI-16...

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

marko69
-
Viestit: 265
Liittynyt: 29.8.2003 21:42

eaton m45 remmi 1991 GTI-16...

ViestiKirjoittaja marko69 » 1.8.2006 10:31

Onko kukaan asentanut remmiahdinta kyseiseen 2 kopan versioon 16v tekniikalla olevaan ja saako yleensä rekisteriin moista?

Pitääkö koneelle tehdä minkälaisia valmisteluja/muutoksia jos sen ahtaa remmillä?

TÄÄ KYSELY TAISI MENNÄ HIUKAN VÄÄRÄLLE OSASTOLLE: SORI:

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 1.8.2006 10:48

Onkos se kakkoskorinen vai kolmoskorinen. Sehän riippuu ihan siitä lukeeko rek. otteessa VÄHÄPÄÄSTÖINEN. Sit tarvii käydä yhes ylimääräises päästötestis.

Ruiskun varmaan joudut vaihtaa, etenkin jos menee vtt hommiks, ja kai sitä alakertaakin olisi syytä vahvistaa esim. tasapainottamalla alakerta ja vaihtamalla männät ja ehkä kangetkin kestävempiin.

Niin ja sitten sun pitäs rakentaa voimanvälitys ja telineet sille remmille. G60 koneista saattaa saada siihen sopivia osia tai sitten ei.

Ja jarrut varmaa g60 golffista (tai corrosta) kans.

Ei mikään mahdoton projekti, työtä ja rahaa se vaatii vaan ;)

marko69
-
Viestit: 265
Liittynyt: 29.8.2003 21:42

remmi...

ViestiKirjoittaja marko69 » 1.8.2006 12:30

Tää on kakkoskoppa ja ilman katalysaattoria oleva malli.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa