Onko kukaan asentanut remmiahdinta kyseiseen 2 kopan versioon 16v tekniikalla olevaan ja saako yleensä rekisteriin moista?
Pitääkö koneelle tehdä minkälaisia valmisteluja/muutoksia jos sen ahtaa remmillä?
TÄÄ KYSELY TAISI MENNÄ HIUKAN VÄÄRÄLLE OSASTOLLE: SORI:
eaton m45 remmi 1991 GTI-16...
Valvoja: ffp jäsenet
Onkos se kakkoskorinen vai kolmoskorinen. Sehän riippuu ihan siitä lukeeko rek. otteessa VÄHÄPÄÄSTÖINEN. Sit tarvii käydä yhes ylimääräises päästötestis.
Ruiskun varmaan joudut vaihtaa, etenkin jos menee vtt hommiks, ja kai sitä alakertaakin olisi syytä vahvistaa esim. tasapainottamalla alakerta ja vaihtamalla männät ja ehkä kangetkin kestävempiin.
Niin ja sitten sun pitäs rakentaa voimanvälitys ja telineet sille remmille. G60 koneista saattaa saada siihen sopivia osia tai sitten ei.
Ja jarrut varmaa g60 golffista (tai corrosta) kans.
Ei mikään mahdoton projekti, työtä ja rahaa se vaatii vaan ;)
Ruiskun varmaan joudut vaihtaa, etenkin jos menee vtt hommiks, ja kai sitä alakertaakin olisi syytä vahvistaa esim. tasapainottamalla alakerta ja vaihtamalla männät ja ehkä kangetkin kestävempiin.
Niin ja sitten sun pitäs rakentaa voimanvälitys ja telineet sille remmille. G60 koneista saattaa saada siihen sopivia osia tai sitten ei.
Ja jarrut varmaa g60 golffista (tai corrosta) kans.
Ei mikään mahdoton projekti, työtä ja rahaa se vaatii vaan ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa