Eli tekniikan vaihdosta ois kyse, onko kukaan tehny skoudessa tollaista, tai onko tietoa, pystyykö tuollaista edes tekemään.
Muistaakseni tota felician lavamallia on tehty myös tdi koneella.
Kertokaa viisaammat...
Felicia pickup -99 1.3mpi --> tdi-koneeksi
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 43
- Liittynyt: 10.12.2003 9:06
-
- -
- Viestit: 43
- Liittynyt: 10.12.2003 9:06
55 KW olisi sitten ilmeisesti tehokkain malli mitä tuosta on tehtaalta lähtenyt. Ja nuo tehot siis olleet 1,6l mallissa. Jotenka 66kW on tehokkain kone jonka keulalle saa laittaa.
1,3 on mitä ilmeisemmin skodan oma tekele, samoin sen vaihdelaatikko. 1,6 ja 1,9 taas vastaavasti vw:n tuotantoa.
Mutta tuo 66Kw antaa kyllä mahdollisuuden istuttaa keulalle 90hp:n TDi koneen. :) Ja tuossa tuskin mitään ongelmaa pitäisi olla asennuksen kanssa.
Onkohan 1,3/1,6 /1,9 välillä eroja hallinta laitteissa. Joita joutuisi vaihtamaan että saisi vastaamaan tehokkainta mallia?
Tuollateknisiä tietoja.
1,3 on mitä ilmeisemmin skodan oma tekele, samoin sen vaihdelaatikko. 1,6 ja 1,9 taas vastaavasti vw:n tuotantoa.
Mutta tuo 66Kw antaa kyllä mahdollisuuden istuttaa keulalle 90hp:n TDi koneen. :) Ja tuossa tuskin mitään ongelmaa pitäisi olla asennuksen kanssa.
Onkohan 1,3/1,6 /1,9 välillä eroja hallinta laitteissa. Joita joutuisi vaihtamaan että saisi vastaamaan tehokkainta mallia?
Tuollateknisiä tietoja.
-
- -
- Viestit: 43
- Liittynyt: 10.12.2003 9:06
Tänään sain ongittua sen verran tietoa, et auto ihan täysin sama kuskin penkin taakse asti kuin umpimallissa, takajalkatilan lämmityskanvatkin menee penkin taakse.
5-lovinen laatikko on, eli tod.näk. toi 90hp tdi houkuttelis aika paljon.
Siihen vielä päivitystä, niin ollaan ihan hyvillä lukemilla.
On näitä lavamalleja vaan todella vähän suomessa, ei oo montaa vastaan tullut...
5-lovinen laatikko on, eli tod.näk. toi 90hp tdi houkuttelis aika paljon.
Siihen vielä päivitystä, niin ollaan ihan hyvillä lukemilla.
On näitä lavamalleja vaan todella vähän suomessa, ei oo montaa vastaan tullut...
Varsinkin se 4 paikkanen FUN malli on hiukan harvinainen, sellasenkun jostain saisi. Pääsisi istumaan laillisesti lavalle.
Tuota perus lavamalliahan on saksassa saanut ostettua myös vw:näkin. Tiedä sitten mikä järki siinä on ollut.
Minkäslainen taka-akselin rakenne tuossa on? Ja onkos etupään jousitus kopioitu jostain muusta vag laitteesta?
Tuota perus lavamalliahan on saksassa saanut ostettua myös vw:näkin. Tiedä sitten mikä järki siinä on ollut.
Minkäslainen taka-akselin rakenne tuossa on? Ja onkos etupään jousitus kopioitu jostain muusta vag laitteesta?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa