CD-R aihioita edullisesti?
Valvoja: ffp jäsenet
CD-R aihioita edullisesti?
Mistäs kannattaisi tilata jokin säädyllinen määrä CD-R aihioita? Ajatuksena hankkia n. 50e summalla pieni pino kotiin.. ei siis mitään suurempaa määrää.
-
- -
http://www.cdrohlinge24.de
Tuolta on tullut itselle kaikki tilattua ja hyvin on pelannut ja hinnatkin varsin kilpailukykyisiä.
Tuolta on tullut itselle kaikki tilattua ja hyvin on pelannut ja hinnatkin varsin kilpailukykyisiä.
Nierlelle yksi ääni lisää. Toisaalta viime tilaus (n 60kg) jäi matkalla ilmeisesti Silja Linen alle sillä muutama torni oli ottanut sen verran pahasti damagea. Onneksi vain muutama kiekko (n.20 kpl:tta reilusta 1000:sta) oli vaurioitunut.
Toimitus kotiovelle ja n 2vkoa menee. Kulut painon mukaan. Muutenkin edulliset hinnat tavaroilla.
Toimitus kotiovelle ja n 2vkoa menee. Kulut painon mukaan. Muutenkin edulliset hinnat tavaroilla.
Nierleä itse käytän etupäässä, toimittavat ALVittomasti firmalle ja tavaraa on jatkuvasti varastossa ja toimitus on aina onnistunut alle viikossa - verkkokauppa.comissa alkoi kyllästyttää kun tavaraa joutui odottelemaan jatkuvasti viikko tolkulla, pahimmillaan 4kk odoteltiin aikanaan suurempaa levysatsia.
Edit: Niin nierlellä kuin monella muullakin Saksalaisella webshopilla saa toimitukseen vauhtia kun käyttää PayPalia maksuun. Tilisiirtoja suomalaiset pankit panttaavat tarkoituksella päivä kausia (pahimmillaan mennyt viikko), joten rahojen siirto hidastaa toimitusta melkoisesti.
Edit: Niin nierlellä kuin monella muullakin Saksalaisella webshopilla saa toimitukseen vauhtia kun käyttää PayPalia maksuun. Tilisiirtoja suomalaiset pankit panttaavat tarkoituksella päivä kausia (pahimmillaan mennyt viikko), joten rahojen siirto hidastaa toimitusta melkoisesti.
Viimeksi muokannut mla, 27.7.2006 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nierleä suosittelen jos tarkoitus on enemmän eikä turhia kiireitä. Jos haluat joskus ne tavarat saadakkin etkä kainalot märkinä hikoilla onko rahat menny saksaan vai ei niin käytä verkkokaupan hyvitysmaksuttomia.
Jos tilaat saksasta niin _en suosittele_ ostamaan niitä kaikista halvimpia.
edit. Tosin tottakai verkkokaupallakin saattaa joutua odottamaan tavaraa mutta ainakaan 2 viimeistä kertaa on tullut ihan alle viikossa. Kaikki 4 kertaa mitä olen nierlestä tilannut on kestänyt ja kestänyt. Hyviä kauppoja molemmat.
Jos tilaat saksasta niin _en suosittele_ ostamaan niitä kaikista halvimpia.
edit. Tosin tottakai verkkokaupallakin saattaa joutua odottamaan tavaraa mutta ainakaan 2 viimeistä kertaa on tullut ihan alle viikossa. Kaikki 4 kertaa mitä olen nierlestä tilannut on kestänyt ja kestänyt. Hyviä kauppoja molemmat.
Ite olen tilanut tuolta http://www.wesellcd.com cd levyjä ja dvd levyjä ja aina on tullut ajallaan (2 viikon sisään) ja hyvä kun saa tilattua posti enakkolla. EI ainakaan jää rahat sille tielle. Kaverit ovat myös tuolta nierelstä tilanu ja olen vain hyviä kokemuksia kuullut. Ainakin omasta puolestani voin tota wesellcdtä suositella.
-
- -
- Viesti:
Nierleltä on tullut tilattua, tälläkin hetkellä on tilaus sisällä, odottelen pakettia tässä alkuviikosta.
Levyjen laadusta olen huomannut että kyllä nämä merkki (Samsung, Imitation, Sony ja Maxell) levyt on parempia kun bulkpaq levyt.
Itse en tilaa muuta merkkiä kun Memorex, toiminut Xboxissa ja auto-dvd soittimessa moitetta
Levyjen laadusta olen huomannut että kyllä nämä merkki (Samsung, Imitation, Sony ja Maxell) levyt on parempia kun bulkpaq levyt.
Itse en tilaa muuta merkkiä kun Memorex, toiminut Xboxissa ja auto-dvd soittimessa moitetta
http://svp.co.uk/index.php tuolta kun tilaa, niin halpaa on.. englannista, muistakaa punnan kurssi kun laskette hintoja ja kun tilaa riittävän isolla summalla, katoaa postituskulut kokonaan ;)
Onko noissa lähetyskuluissa jotain alennuksia? Suomen sisällä on saanut 18kg paketista maksaa 16,2€ Postin kautta lähetettäessä. Yli 20€-30€ isohkosta 15-tuumaisesta Subwooferista matkahuollon kautta. Kuin nuo kulut ulkomailta tilatessa on monesti halvemmat kuin suomen sisällä postin palveluita käytettäessä.
No jos on monopoliasemassa suurinpiirtein niin veloittaa voi mitä vaan. Postin toimesta ulkomailta tilaaminen käy kohta edullisemmaksi kun kulut ovat samaa luokkaa tilaat sitten Suomesta tai Saksasta.
Nierlestä tilasin itse viimeksi. Parisataa levyä ja kotelot niille. Hintaa reilu satanen. Juuri sen verran että sai pienen viinapullon mukaan :)
Nierlestä tilasin itse viimeksi. Parisataa levyä ja kotelot niille. Hintaa reilu satanen. Juuri sen verran että sai pienen viinapullon mukaan :)
^ Sama firma se on, Verkkokaupalla on vaan Tallinnassa "varasto" jolla kierretään hyvitysmaksu. http://www.verkkokauppa.com/main.php?path=suoratoimitukset/suoratoimitus_info
-
- -
http://www.cdon.com vielä jääny mainittematta? hinnat on ny mitä on mutta toimitus suht nopeaa (yleensä 3-4 arkipäivää) ja tavarat on aina tullu. ja jos ei visaa tms omista nii tuolta voi ottaa laskulle eikä vaikuta tilauksen tulemiseen (nopeuteen) mitenkään
-
- -
- Viesti:
Levyt sopii DVD-tallentimiin miten sattuu. Toisella toimimaton levy tekee toisella priimaa jälkeä. Uusilla asemilla tuppaa tulemaan hyvää jälkeä useammilla levyillä.
Samalla merkillä myytäviä levyjä on useita erilaisia ja eri levyjä myydään monella merkillä. Mediakoodi kertoo kenen levy oikeasti on.
Muistakaa pitää laitteen ohjelma ajantasalla. Niissä tulee usein yhteensopivuusparannuksia.
Samalla merkillä myytäviä levyjä on useita erilaisia ja eri levyjä myydään monella merkillä. Mediakoodi kertoo kenen levy oikeasti on.
Muistakaa pitää laitteen ohjelma ajantasalla. Niissä tulee usein yhteensopivuusparannuksia.
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”