Kun täällä kumminkin joku on esim. ahtanut vanhempia poloja (86c) tai muuten vaan laittanut parempia jarruja tilalle, niin jos meinaa 75 hp 1.3i konetta suunnitella polon keulalle, niin minkalaiset jarrut pitää löytyä katsastuksen kannalta? Riittääkö vakio (55 hp:n ?) 1.3 jarrut? Itsellänihän on tuo -1982 1.0 (1.05) l jarrutehostamaton polo, mihin joutuu tehostimen laittamaan, ja luultavasti jarruja muutenkin päivittämään, jos haluaa koneen tilavuutta ja tehoja sen myötä kasvattaa laillisesti.
Mistä autosta ootte jarruja sovitelleet poloon? Käykö esim. mk2 golf gt:n tai gti:n jarrut miten hyvin ? Onko iso sovittaminen? Ja mitenkäs sitten kallistuksen vakaaja yms. ?
Onko tämä kone muuten niin harvinainen suomen maalla liikennöivissä polossa, että kukaan ei oo tällästä joutunut/päässyt virittelemään? :O Kun 1.1 on tullut vastaan, mutta yhtään litrasta en oo tavannut. Ilmoittautukaa, kuka omistaa litrasen 86c polon :D
Polon jarrujen päivitys
Valvoja: ffp jäsenet
Juups luultavasti riittää ne vakio 1.3 jarrut mutta eihän siinä toki mitään jos ne päivittää samalla vähän vielä paremmaksi.
mk2 gti satulat kuulemma menee suoraan
litraiset on vähän harvemmassa kuin nämä 1.1 ja 1.3 ainakin mitä itselle on vastaan tullut
Mistäs oot löytänyt GT:n koneeen? nekin on aika harvassa =)
mk2 gti satulat kuulemma menee suoraan
litraiset on vähän harvemmassa kuin nämä 1.1 ja 1.3 ainakin mitä itselle on vastaan tullut
Mistäs oot löytänyt GT:n koneeen? nekin on aika harvassa =)
Kaverin kautta löyty vahingossa tuo tekniikka... :D
Mitähän teknistä eroa on normi ruiskupolon koneella tohon GT:n tekniikkaan? Kun autodata ilmoittaa olevan kahta 75 hp konetta, GK ja 3F. Tuo 3F on vissiin just tuon GT:n kone? Onko GT:n kone vääntävämpi sitten?
Niin ja sitten niistä jarruista, jos tosiaan laittelis vaan ihan normi 1.3 polon jarrut, niin joutuukohan laittamaan sit jarrupaineen säätimen, ku kerta tehostajakin tulee... ?
Mitähän teknistä eroa on normi ruiskupolon koneella tohon GT:n tekniikkaan? Kun autodata ilmoittaa olevan kahta 75 hp konetta, GK ja 3F. Tuo 3F on vissiin just tuon GT:n kone? Onko GT:n kone vääntävämpi sitten?
Niin ja sitten niistä jarruista, jos tosiaan laittelis vaan ihan normi 1.3 polon jarrut, niin joutuukohan laittamaan sit jarrupaineen säätimen, ku kerta tehostajakin tulee... ?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa