Kaasuttimen paineistus turbotusta varten
Valvoja: ffp jäsenet
Kaasuttimen paineistus turbotusta varten
Olisiko mahdollista vakio kaasuttimesta tehdä paineistettu ihan vain poraamalla kohokammioon reikä, johon asiallisella liittimellä johtaisi tuon tarvittavan paineen?
Tiivisteiden lisäksi eroa monestikaan ole kuin suutimissa seosputkissa ja sisäkurkuissa, turbo kaasari rikastaa suurilla virtauksilla seosta rajusti kaikki versiot ei sinänsä tiedä ahtopaineista mitään (poikkeuksiakin on). Yleensä normaalin kaasarinkoho kestääpainetta ainakin 0.5bar läppäakselintiivisteet yleensä hieman tihkuvat mutta muuten ehjät tivisteetkin kestävät. Jos toisio kurkku on alipaine ohjattu niin se pitää muuttaa mekaaniseksi. Helpoiten rikastukset toteutuu rakentelemalla apukurkkujen yläosaan kuristimet kuva ladan kaasarista muokattuun, toimi ilman kuristimiakin pelkillä suutin ja seos putki muutoksilla 1bar asti (1.5bar vielä pelasi jotenkin kuristimilla)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa