Entinen oli muistaakseni 8V gti spekseillä oleva kytkin, ilmeisesti sama kaikissa 8v 1.8 koneissa.
Se kuitenkin tykkäs välillä vähän luiskahdella ja nyt kun laatikko posahti ajattelin samalla vaihtaa koko kytkinpaketin.
Eli onko kukaan tutkinut että onko jonkun koneen kytkin parempi? En viitsis mitään sikakallista aftermarket osaa ostaa tohon, kun ei tota voimmoo nyt niin hirveästi ole. Sen verran kuitenkin, että ei ihan pidä toi vakio levy ja asetelma.
Katselin motonetin sivuilta, että noissa on ollut sekä 20 ja 21 cm levyä. En nyt muista kumpaa kokoa omassa on, mutta jos se on 20cm niin käykö 21cm levy kun vaihtaa vauhtipyörän? Ja turbodieseleissä on eri numerolla kuin bensakoneissa. Kestäiskö tollanen turbodieselin kytkin paremmin vääntöä?
16v:n kytkinhän ei ilmeisesti käy kun siinä on paksumpi "akseli"?
020 kytkimissä eroja?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa