K-jetin bensaputket
Valvoja: ffp jäsenet
K-jetin bensaputket
Notta originaalissa on kovalla putkella koko setti, nyt jouduin pilkkomaan määräjakajan paikan vaihtuessa. Millaset paineet noissa on, kestääkö ihan kumiletku klemmarein noissa, jos napsasen vaan kylmästi putket poikki. Tarkoitus ois ensin koittaa pelaako mokoma edes. Sitte teetättää kovat putket tai punosletkun puristusliittimin. Vielä ei viittis sijoittaa mokomaan rahaa sen enempää ennenku voi olla varma että pelittää.
kuis ne pysyy nois putken nysissä kiinni? klemmarilla vai ihan tuuppaamalla sisäkkäin... Muistelen joskus nähneeni moisesta letkusta tehtyä systeemiä mut niis banjoissa oli olakkeita siinä mihin letku oli tuupattu.
Toisaalta noi vakiot kovatkin vois riittää jos ne vääntelee sen verran suoraks että saa paikoilleen. Nysvää sitte paremmin ku o startti otettu.
Toisaalta noi vakiot kovatkin vois riittää jos ne vääntelee sen verran suoraks että saa paikoilleen. Nysvää sitte paremmin ku o startti otettu.
Itse ostin ihan kumista polttoaine letkua ja työnsin sen metallisten päälle. Poistin välistä hieman mätää putkea eli koko helman matkalta pumpulle. Kesti hyvin ainakin sen pari kolme vuotta mitä mulla se oli. Kannattaa tosin käyttää kunnon klemmareita, on siellä sen verran painetta. Käsittääkseni n. 7 barin verran?
Tavallisesta kaasarikoneen letkusta lentää ainakin bensat läpi alle minuutin, nimim. kokemusta on. Tavallisesta vesijohtikuparista vetämällä ja laittamalla kunno letkua, saa varsin hyvän ja halvan putkituksen, itse laitoin joka paikkaan kaksi pulttiklemmaria peräkkäin, kun letku tuli suoraan putken päälle. Kestänyt jo 5 vuotta ja hmm. ehkä noin 30 tkm.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”