Festarit
Valvoja: ffp jäsenet
Festarit
Tuli tässä ilosaaren alla mieleen että onko täällä oleva porukka miten auto hullua kansaa, vai kiinnostaako myös festarit? Itse olen ainakin mennossa tuonne ilosaareen kun sattuu olemaan asuinpaikkakunnalla. Eli toisin sanoen huomenna töiden jälkeen alkaa armoton kännääminen...
Rok rok.
Rok rok.
Tulihan sitä käytyä taas kerran Provinssissa ja Ruisrockissa, raskaita viikonloppuja palautumiseen menee vähintään 2-3 päivää. Kyllä ainakin uskallan oman Pasuunani ajaa lähelle festarialueita, eihä toisen omaa saa ottaa tai rikkoa.
TOOL Ruisrockissa oli mahtava, muuten ruissin järjestelyt kyllä ontuivat.
TOOL Ruisrockissa oli mahtava, muuten ruissin järjestelyt kyllä ontuivat.
Enpä ole festareista isommin ikinä perustanut. Junnuna (10v sitten) olisin ehkä voinutkin lähteä, muttei enää. Tammerfestitkin on jääny aika vähiin vuosien saatossa. Kotona on paljon mukavampi kuunnella musiikkia, ei kukaan töni, ei sada vettä, olut pysyy viileenä jääkaapissa ja autokin säilyy ehjänä.
-
- -
on tullu sijoitettua tohon laatuu määrän sijasta. Nummirockissa olin juhannuksena, sielä on kaikki yhtä perhettä eikä ole tappeluita yms. Sielä on hyvin mielekästä olla, ja tulee muutes ensi vuonna 10. juhlavuosi allekirjoittaneella ;). Eli ruumisauto ei ensivuonna sinne suunnista, mutta sen hetkinen kärry kylläkin.
Q-stockkiin ollaan menossa. Varasin just tänään Holiday-In -hotellista kahden yön paketin. Kahden päivän festariliput ja kaksi yötä hotellissa iltasaunoineen ja aamupaloineen 125€/naama.
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”