Lisää tehoa mk1:een-> tarviiko jarrupaineen säätimen ?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Janne_P
-
Viestit: 329
Liittynyt: 6.6.2006 21:56

Lisää tehoa mk1:een-> tarviiko jarrupaineen säätimen ?

ViestiKirjoittaja Janne_P » 10.7.2006 15:17

Juu, eli tarkoitus on nostaa mk1:n tehoa laillista kautta, eli muutoskatsastamalla tekniikanvaihto. Päämääränä on 1.6TDic ja 134 hepan "tappitehot", enempäähän tuohon kikottimeen ei laillisesti kilpien väliin saa. (?)

Probleemana on nyt taka-akselin jarrupaineen säädin. Nimittäin lähtöaihiossa, eli 1.6D-mallissa ei tuota säädintä ole ja ainakin merkkiliikkeen tietämiskone on sitä mieltä, että GTI-mallissa tuo säädin on.

Eli mk1-virityksiä tehneet ->

- onko muutoskatsastuksessa vaadittu jarrupaineen säädin taka-akselille vai ei ?

- jos on vaadittu, niin minkä mallisesta autosta olette sen säätimen ottaneet ?

Caddymiehet ->

- Onko caddyssä säädin ? (sillä kysyn, kun golfini on pakettiautoksi leimattu)

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 10.7.2006 17:50

Caddyssä vuosimallista -88 alkaen säädin

Janssoni
-
Viestit: 212
Liittynyt: 11.5.2005 21:03

ViestiKirjoittaja Janssoni » 11.7.2006 21:48

Mulla oli vm-80 gti 1.6 ja siinä oli kans sääjin akselilla, paskaksihan se tietenki meni.. tein uuen kiinnitysraudan mk2 säätimelle ja hyvin pelas. Katsastuksessa ei myöskään tykänneet huonoa.

Janne_P
-
Viestit: 329
Liittynyt: 6.6.2006 21:56

ViestiKirjoittaja Janne_P » 12.7.2006 8:45

-> jaakoppi : oliko noiden mk1 ja mk2 säätimien välillä isokin ero ? Meinaan lähinnä ulkomittoja, kiinnitystapaa yms. . .


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa