VW 1200 DeLuxe
Valvoja: ffp jäsenet
VW 1200 DeLuxe
No niin, kun golffi alkaa olla pikkuhiljaa kuosissaan niin pitihän
sitä hommata tekemistä.
Kyseessä on vuodesta 67 pellolla seissyt kupla.
Kyllä tästä vielä kalu tulee.
Kärry
sitä hommata tekemistä.
Kyseessä on vuodesta 67 pellolla seissyt kupla.
Kyllä tästä vielä kalu tulee.
Kärry
Yksi (toistaiseksi) entisöimätön -57.
Ei tuosta paljoa köyhdytty. Eri asia sit kun se liikkuu. Mitään patina-
rottakärryä en ole tekemässä. Tosiaan auto on aito ovaali.
Yritetään pitää hyvää vauhtia projektissa, mut ens kesänä se ei vielä
priima ole.
Löytyy tuolta metsästä muutakin, mm toinen 56 ja Tämä
rottakärryä en ole tekemässä. Tosiaan auto on aito ovaali.
Yritetään pitää hyvää vauhtia projektissa, mut ens kesänä se ei vielä
priima ole.
Löytyy tuolta metsästä muutakin, mm toinen 56 ja Tämä
Jes,typ34:nen johon sit saa ettiä peltejä oikein urakalla ja laittaa rahaa rekalla jos meinaa hyvän tehdä,jos meinaan on huonossa hapessa.
Kerran oli ainakin,nääääiiiiiiiiinnn lähellä,ettei ostettu yhtä KG 1500:sta joka oli jääny vaiheeseen.Mut sit loppu innostus ku rupesin selvittää osia mitä siitä uupui,pelkät ovet oli jo auton hintaluokkaa,ja olihan sillä raadollakin hintaa vielä 10tmk.Saattaa olla vieläkin se 34:nen samoilla sijoillaan.
Kerran oli ainakin,nääääiiiiiiiiinnn lähellä,ettei ostettu yhtä KG 1500:sta joka oli jääny vaiheeseen.Mut sit loppu innostus ku rupesin selvittää osia mitä siitä uupui,pelkät ovet oli jo auton hintaluokkaa,ja olihan sillä raadollakin hintaa vielä 10tmk.Saattaa olla vieläkin se 34:nen samoilla sijoillaan.
Nostetaampa tätäkin.
Pohjahan näytti tältä.
Lattian vaihdon jälkeen se näyttää tältä.
Nyt pohja odottelee kesää ja puhallusta sekä maalia.
Korissa ruostetta ei ole mahdottomasti.
Kuva edestä ja takaa.
Käytiin myös tuolla mualla ajelemassa ja sieltähän löytyi viiskakonen.
Pohjahan näytti tältä.
Lattian vaihdon jälkeen se näyttää tältä.
Nyt pohja odottelee kesää ja puhallusta sekä maalia.
Korissa ruostetta ei ole mahdottomasti.
Kuva edestä ja takaa.
Käytiin myös tuolla mualla ajelemassa ja sieltähän löytyi viiskakonen.
Viimeksi muokannut Västi, 12.2.2006 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
elikä se on VW 412 http://www.stationwagon.com/gallery/pictures/1970_VW_412LS_Variant.jpg
tuohon harvinaisuuteen niin...ei niitä nyt jokapäivä tule vastaan. ja harva tunnistaa sen volkkariksi...häipyivät markkinoilta lähes yhtä nopeasti kuin tulivat.. tehtiin vuosina 70-74.. ja ovat varustettu 1.7litran moottorilla ruiskulla tai sitten kaasarilla..
tuohon harvinaisuuteen niin...ei niitä nyt jokapäivä tule vastaan. ja harva tunnistaa sen volkkariksi...häipyivät markkinoilta lähes yhtä nopeasti kuin tulivat.. tehtiin vuosina 70-74.. ja ovat varustettu 1.7litran moottorilla ruiskulla tai sitten kaasarilla..
Nostetaampa tätäkin. Jotain on tullut tehtyä, vaikka ikävä kyllä projekti ei etene aivan
yhtä rivakasti kun esim. Tanhiksella.
Lähtökohta mallia bensatankki.
Kaverini laittoin tankin uimaan sinkityshappoon ja tuloksena täysin ruosteeton, mutta
hieman reikäinen tankki. Paikkasin reiät ja maalina TimberJack metsäkonemusta.
Lopputulos.
yhtä rivakasti kun esim. Tanhiksella.
Lähtökohta mallia bensatankki.
Kaverini laittoin tankin uimaan sinkityshappoon ja tuloksena täysin ruosteeton, mutta
hieman reikäinen tankki. Paikkasin reiät ja maalina TimberJack metsäkonemusta.
Lopputulos.
Pohjan nykytilanne on tämä.
Maalin paksuus on ainakin riittävä. 500 "myytä" on puoli milliä ja normali auton maalipinta on noin 100 "myytä".
Maalin paksuus on ainakin riittävä. 500 "myytä" on puoli milliä ja normali auton maalipinta on noin 100 "myytä".
Nyt taas on uutta puhtia, kun sai talliasiat kuntoon.
Valmis pohjalevy, kori ja erinäisiä irto-osia matkasivat paikan päälle.
Ensi töiksi rakentelin tellingin, mihin koppa nostettiin. Aiemmin kopan sisään oli jo tehty tukikehikko.
Ruostevaurioita olikin sitten hiukan enemmän, kun mitä alunperi katselin.
Helmaa, lisää helmaa ja varapyöränkotelo.
Tänään irroittelin takahelman varovasti pistehitsit avaten. Alta löytyikin sitten kiva näky.
Motivaatio tämän rojektin kohdalla on nyt tapissaan, joten nyt on aika ryhdistäytyä ja tehdä tälle 1,5 vuoden velttoilulle jotakin...
Valmis pohjalevy, kori ja erinäisiä irto-osia matkasivat paikan päälle.
Ensi töiksi rakentelin tellingin, mihin koppa nostettiin. Aiemmin kopan sisään oli jo tehty tukikehikko.
Ruostevaurioita olikin sitten hiukan enemmän, kun mitä alunperi katselin.
Helmaa, lisää helmaa ja varapyöränkotelo.
Tänään irroittelin takahelman varovasti pistehitsit avaten. Alta löytyikin sitten kiva näky.
Motivaatio tämän rojektin kohdalla on nyt tapissaan, joten nyt on aika ryhdistäytyä ja tehdä tälle 1,5 vuoden velttoilulle jotakin...
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa