Audia A4 1.8T vm.99 tyyppivikoja

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

540V8
-
Viestit: 8
Liittynyt: 19.11.2005 14:19

Audia A4 1.8T vm.99 tyyppivikoja

ViestiKirjoittaja 540V8 » 4.7.2006 10:47

Tervehdys.. Olen tässä hautonut mielessäni notta vaihtaisin bemarista audiin ja otsikonmukaiseen.

Mitähän tyyppivikoja mahtaa esiintyä vm 99 A4 1.8T:ssa? Ja mihin tulee kiinnittää erityisesti huomiota kun olen autoa katsomassa.

Ja kyseessä vielä usa-malli. kuulemma tehokkaampi mutta onko mitään muuta poikkeavaa.. mailimittari/ mittarilukemat?

-_Joke_-
-
Viestit: 789
Liittynyt: 23.7.2003 15:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja -_Joke_- » 4.7.2006 10:55

usa mallista en osaa sanoa, mutta kyllähän noissa akilleenkantapää on selkeästi etupään tuennat. Edessä on puolellansa todennäköisesti 7 palloniveltä ja niitä tuppaa menemään. Oireet nitinä ja kolina. Muita vikoja ovat mm. ajoneston temppuilu sekä keskuslukot. Muuta kulutusosaa mitä tuppaa menemään on esim. MAF, ByPass, sytkänvahvistin...

540V8
-
Viestit: 8
Liittynyt: 19.11.2005 14:19

ViestiKirjoittaja 540V8 » 4.7.2006 12:00

MAF? (ByPass? jokin venttiili? liittyy turboon?) mitäs nämä on..? aikamoisia vikoja... tai ainakin kuulostaa kalliilta.. entäs turbot yms.?

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 4.7.2006 17:08

MAF= Ilmamassa mittari n. 90€ Bypass liittyy turboon: Suunnilleen samanhintainen. Aika perusvarma auto tuo minun mielestä on. Sama vika kuin passatissa ja a4 on etupääntuennat 100-200€ maksaa tukivarsikappaleelta.

MR
-
Viestit: 207
Liittynyt: 4.11.2003 18:03

ViestiKirjoittaja MR » 5.7.2006 8:38

Tuo saattaisi olla jo niillä uudemmilla, helamallisilla koiranluilla, eli palloniveliä on 5 per puoli. Tukivarsisarjoja saa Motonetistä ja Saksasta reilusti alle 300 euroon sisältäen kaikki nuo "akilleenkantapäät", en pidä suurena ongelmana enää nykyään.

540V8
-
Viestit: 8
Liittynyt: 19.11.2005 14:19

ViestiKirjoittaja 540V8 » 5.7.2006 14:08

Paljonkos tollasesta saa irti jos sen lastuttaa? Ja kannattaako ylipäätänsä..

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 5.7.2006 16:22

No luotettavasti jotain tommosta.

Uudelleenohjelmointi kannattaa aina :)

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 5.7.2006 21:11

Ja tuosta ylempää löytyy vähän tietoa....

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=18466

Ja jotain tehoja 1,8T motille:

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=35761


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa