golf g60
Valvoja: ffp jäsenet
Tottakai on.
Onhan noita tekniikanvaihto-MK2:sia moniakin liikenteessä...
Sitä on jopa alkuperäisenäkin saanut...
Täytyy vain olla kaikki moottorinohjaukseen ja öljynkiertoon yms liittyvät palaset saatavilla. Sekä 02A-loota... Jotkut, jotka tietävät paremmin vastailkoot enempi. Itse olen suht noviisi, vaikka Corradolla ajelenkin... :D
Onhan noita tekniikanvaihto-MK2:sia moniakin liikenteessä...
Sitä on jopa alkuperäisenäkin saanut...
Täytyy vain olla kaikki moottorinohjaukseen ja öljynkiertoon yms liittyvät palaset saatavilla. Sekä 02A-loota... Jotkut, jotka tietävät paremmin vastailkoot enempi. Itse olen suht noviisi, vaikka Corradolla ajelenkin... :D
Eiköhän ne ihan heittämällä mene paikalleen, mutta tuskin AIVAN samalla tavalla, kuin 16V-jutussa... Tosin lohko on miltei sama ja moottorin korvakkeet ja muut luulisi löytyvän samoista paikoista... Mutta Digifant-1 liittyvät johdotukset ja muut siihen liittyvät johdot ja anturit ovat aivan omalla laillaan (olettaisin), joten asiantuntijuutta ja lisätietoa asiasta löytynee korjausoppaasta (jos nyt sellaisen jostakin kaivat) tai sitten Dopilta Laitilasta. Miehellä on sellainen kokemus 1H- ja PG-moottorien saloistam että oksat pois...
Geessä myös etuakselipalkki erilainen karvalakki-malleihin verrattuna kuten myös etuvakaaja... jos tarkkoja ollaan.
Nuo näin äkkiseltään tuli mieleen.
Mutta pääpiirteissään toimitaan samalla tavalla kuin tuossa tekstien 16v-swapissakin: Vanhat osat irti, uudet tilalle. Mitä täydellisempi tuo kolari-yksilö on osiltaan, sen parempi.
Kannattaa myös muistaa ennen swappia tarkastella myös prosenttitaulukkoa: Menevätkö vaihdetut osat yli 35% jolloin kanta-autotarkastus tulee ajankohtaiseksi.
Kun on tarkkana pelkällä tekniikan vaihdolla uskoakseni jäädään alle 35%.
Nuo näin äkkiseltään tuli mieleen.
Mutta pääpiirteissään toimitaan samalla tavalla kuin tuossa tekstien 16v-swapissakin: Vanhat osat irti, uudet tilalle. Mitä täydellisempi tuo kolari-yksilö on osiltaan, sen parempi.
Kannattaa myös muistaa ennen swappia tarkastella myös prosenttitaulukkoa: Menevätkö vaihdetut osat yli 35% jolloin kanta-autotarkastus tulee ajankohtaiseksi.
Kun on tarkkana pelkällä tekniikan vaihdolla uskoakseni jäädään alle 35%.
G60 swappia tuskin tehdään alle 35%:in, meinaan juurikin noi vaihdelaatikot ja etuakselipalkit nostavat prosentteja melkoisesti. Tuulilasia ei prosentteihin taideta laskea, kun on melkoisen kuluva osa. Alle 35%:in tuskin päästään vaikka jätettäis paremmat penkit ja muut G60 herkut vaihtamatta.
Kannattaa käydä noi vaihdettavat osat ja prosenttitaulukko tarkkaan läpi, kanta-auto tarkastuksessa tarvii varmaaan käydä, joten mars konttorille ja kyseleen mitä todistuksia ne tarvii ja paljon tulee maksamaan. Ja jos se kolaroitu G60 ei ole käyntikuntoinen niin se melkein kannattaa unohtaa.
Kannattaa käydä noi vaihdettavat osat ja prosenttitaulukko tarkkaan läpi, kanta-auto tarkastuksessa tarvii varmaaan käydä, joten mars konttorille ja kyseleen mitä todistuksia ne tarvii ja paljon tulee maksamaan. Ja jos se kolaroitu G60 ei ole käyntikuntoinen niin se melkein kannattaa unohtaa.
Joskus tuli tehtyä toi swappi 1.8 gt golfiin. Prosentit jäi alle 35, mutta onhan toi 1.6 hiukan eri joten ei pysty kyl vertailemaan. Bolt-on periaatteella useimmat tilpehöörit sopii. Muistaakseni muutaman reiän joutu tulipeltiin porailemaan ja vaihdekeppi hässäkälle hitsaamaan kiinnikkeet sinne keskitunnelliin joten ei mikään mahdoton projekti jos on hyvä aihio mistä repii tekniikan + tarvittavat romut irti...
GT koneen alakerta on ainakin ihan sama kuin mikä tahansa muukin kaasari 1.8 koneen alakerta. koska GT:ssä on ainoastaan Gti:n varustelu ja tekniikka on sama kuin CL malleissa. eikä tollasien osien vaihdosta tarvii edes kellekään ilmoittaa kun ei sitä kukaan huomaa jos on joku mittaristo vaihdettu saatika sitten että siitä joku jaksaisi ruveta valittamaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa