audi a4 ja fk-alustasarja, onko hyvä?
Valvoja: ffp jäsenet
audi a4 ja fk-alustasarja, onko hyvä?
olen ajatellut laittaa audi a4 1.8t 2002:seen fk:n alustasarjan. onko kokemuksia onko se hyvä? ainakin jotkut sitä ovat kehuneet eikä hintakaan kyllä ole kovin paha. madallusta lupaavat 35/40, pitäneeköhän paikkaansa?kertokaa kokemuksia ja jos on jotain muita hyviä vaihtoehtoja niin kertokaa.
kolmevitosen puottavat sarjat meinaa olla nyt vähän huonosti kuulemma saatavissa. kitupiikistä tilasin kuukausi sitten ja tänään kun olin aikani pommittanut sähköpostia niin soittivat että fk:n kuuskymppisiä ois mutta kolmevitosia saan vielä oottaa aikani. kuulemma fk puljussa on "vähän" varastosaldoissa heittoa.
ja tuntui tuo velipojan passatissakin sen verran mukavalta että päätin sitte itekin tilata. se on ainakin 55 puottavana aika hävyttömän jäykkä. vaan töyssyt ottaa silti hyvin nätisti eikä ainakaan kori enää passatissa kallistele.
weiteciä pitäs olevinaan pystyä tilaamaan ihan weitecin sivulta mutta eipä ainakaan mulla ota miitään tolkkua siitä. puskee väkisin nahkahousu kieltä näyttöön koko ajan, mutta ei- säädettävä sarja ainakin on aika edullisen oloinen.
ja tuntui tuo velipojan passatissakin sen verran mukavalta että päätin sitte itekin tilata. se on ainakin 55 puottavana aika hävyttömän jäykkä. vaan töyssyt ottaa silti hyvin nätisti eikä ainakaan kori enää passatissa kallistele.
weiteciä pitäs olevinaan pystyä tilaamaan ihan weitecin sivulta mutta eipä ainakaan mulla ota miitään tolkkua siitä. puskee väkisin nahkahousu kieltä näyttöön koko ajan, mutta ei- säädettävä sarja ainakin on aika edullisen oloinen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”