Audi A6 2.5 V6 TDI '00 ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A6 2.5 V6 TDI '00 ongelma
*clear*
Viimeksi muokannut b0bb0, 24.9.2006 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keskustelupalstoilta joskus löytyy henkilöitä joilla on aikaa ja halua tutkia kaikkia ihmeellisyyksiä mitä näistä vehkeistä löytyy, ehkä toisin kuin monissa merkkihuolloissa?? Joskus sitten sattuu oireet ja nettitietämys loksahtamaan kohdalleen niin että vältytään kalliilta osien vaihdolta. Korostan että joskus ja ymmärrän että ammattilaista ketuttaa kun asiakas tulee selittämään että nettipalstalla sanottiin että ei se ole noin vaan näin. Mielestäni kannattaa kysellä useasta paikkaa (myös täältä ffp:ltä) ennen kuin alkaa niinkin isoon ja kalliiseen operaatioon kuin moottorin vaihtoon, mutta taustat pitää olla kyllä erittäin seikkaperäisesti selitetty eikä sittenkään useimmiten tärppää.
Itse asiaan ei ole kyllä paljon sanomista. :D
Itse asiaan ei ole kyllä paljon sanomista. :D
Mä veikkaisin kans tuota ruiskutuspumppua, varsinkin jos niissä on ollut tyyppivikaa kuten Ttdikin sanoi. Joskus oli traktorissa samanlaista vikaa lämpösenä, kävi normaalisti, voimat tallella, mutta jos sammutti, niin ei helvetilläkään käyntiin ennenkö haki ojasta sangollisen vettä ja heitti pumpun päälle. Sit törähti niinku ei mitään. Korjaantui kun pumppu tiivistettiin.
Yhdyn TDIfreak:n kommenttiin. Viimeinen oljenkorsi ennen hel*etin kallista remonttia on kysellä mm. täältä..
Niin ja Rolle, ehkä ongelma ratkeaisi rahalla ja vaihtamalla koko kone. Ehkä. Mutta jos vika onkin esim ruiskutuspumpussa on koko homma turha -> menee taas vähintään aikaa hukkaan kun auto seisoo pajalla ja osia veivataan eestaas..
Niin ja Rolle, ehkä ongelma ratkeaisi rahalla ja vaihtamalla koko kone. Ehkä. Mutta jos vika onkin esim ruiskutuspumpussa on koko homma turha -> menee taas vähintään aikaa hukkaan kun auto seisoo pajalla ja osia veivataan eestaas..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”