mk2 laatikkoöljyt
Valvoja: ffp jäsenet
mk2 laatikkoöljyt
Elikkäs mistäs http://i45.photobucket.com/albums/f71/L ... sta001.jpg tommoseen laatikkoon laitetaan öljyä onko se toi vihree korkki tossa vai onko se vaan joku "tarkistus aukko kun siittä kaadoin öljyä sisään niin valu pois moottorin ja laatikon välistä (tiiviste) ja tarkistus reijästä ei tullu mitään pihalle :(
jooh no kun olin kaatanu siittä semmoset 3desiä niin rupesin kattoo että mistäs saaatana ne tulee ulos mitäs ne oikeesti pitäs kaataa sisää ja mikä olis oikee määrä mitä siellä pitäs olla kun katoin että 0.5litraa ? mikäs tuo musta pieni korkki tossa on ja sen takana ruuvi meniskö siittä öljyt sisään ?
Sen mustan osan takana olevasta korkista voisi periaatteessa mennä öljyt sisään, siinä mutterin alla vaan on jousi-kuulasysteemi joka keskittää vaihdevivun kunkin vaihteen kohdalle ja pitää vaihteet päällä. Musta korkki taas on huohotusputki.
Nopeusmittarin vaijerin reikä tosiaan on helpoimmassa paikassa, mutta varo ettei se vaijerin päässä oleva ratas irtoa ja tipu laatikkoon. Virallinen korkki on vaakasuorassa taatikon päädyssä, mutta vanhemmissa laatikoissa loput öljyt joutuu joka tapauksessa lisäämään vaijerin reiästä.
Siitä vihreästä korkista kaatamalla saattoi osa öljyistä valua kytkimen päälle, koska korkki on kytkinkopan kohdalla..
Nopeusmittarin vaijerin reikä tosiaan on helpoimmassa paikassa, mutta varo ettei se vaijerin päässä oleva ratas irtoa ja tipu laatikkoon. Virallinen korkki on vaakasuorassa taatikon päädyssä, mutta vanhemmissa laatikoissa loput öljyt joutuu joka tapauksessa lisäämään vaijerin reiästä.
Siitä vihreästä korkista kaatamalla saattoi osa öljyistä valua kytkimen päälle, koska korkki on kytkinkopan kohdalla..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa