golffista on alkanut kuulumaan semmonen narahtava ääni aina kun auto on liikkeessä ja käännän rattia vasemmalle esim:tuun duunista ja käännyn vasemmalle pihatielle niin kuskin puolelta kuuluu narks..ääni tuntuu kumiselta..
tuntuis liittyvän jotenkin siihen että kun auton etupää joustaa ylös/alas niin ääni kuuluu kun rattia on käännetty vasemmalle..suoraan ajetttaessa ääntä ei kuulu
auto iv golf.kallistuksenvakaajan puslat on uudet
ääni vasemmalle kääntyessä
Valvoja: ffp jäsenet
Etein juuri samaa muiden vikaa, ja tässähän pasi. kertoo juuri sen minkä yritin esittää!
Mulla oli muuten hieman vuotanut kuskinpuoleinen vetonivel rasvaa pois, vaihdatin sen ja sit ehkä oli ääni hieman aikaa poissa mutta nyt taas on tullut jokapäiväiseksi riesaksi!! Mistä apu??? Oletko pasi. saanut jo korjattua "natinan" pois?
Onko muut huomannut myös että sateella ei kuulu juurikaan ainakaan minulla mutten juuri näillä helteillä niin natina melkein pinellä vauhdilla ajaessa kokohetkinen.
Entäs vaikuttaa alapallonivel, sen mutterin kireys tähän joten vai nou?
Heittäkää ny jotai millä saa ton hävettävän natinan pois!!
Mulla oli muuten hieman vuotanut kuskinpuoleinen vetonivel rasvaa pois, vaihdatin sen ja sit ehkä oli ääni hieman aikaa poissa mutta nyt taas on tullut jokapäiväiseksi riesaksi!! Mistä apu??? Oletko pasi. saanut jo korjattua "natinan" pois?
Onko muut huomannut myös että sateella ei kuulu juurikaan ainakaan minulla mutten juuri näillä helteillä niin natina melkein pinellä vauhdilla ajaessa kokohetkinen.
Entäs vaikuttaa alapallonivel, sen mutterin kireys tähän joten vai nou?
Heittäkää ny jotai millä saa ton hävettävän natinan pois!!
Joo ei se minulla ainakaan ole mistään verhoilu/ muovi natinaa, vaan kyllä se tulee konehuoneen puolelta varsin selkeästi kuuluen.
En ole käynyt VW-huollossa vaan olisi mukava itse tietää hieman mitä siellä voisi olla vikana nin voisi sitten heti niille sanoa että se on se ja se,,, muuten ne pyörittelee viikon sormia siinä auton vieressä ja laskun aikana on todella mukava olo..
Heittäkääs onkos teillä nyt jokin ratkaisu kylmästi todettuna tai miten havainnollistan sen tarkemmin?? voisinko tehdä itse jotain kokeila??
En ole käynyt VW-huollossa vaan olisi mukava itse tietää hieman mitä siellä voisi olla vikana nin voisi sitten heti niille sanoa että se on se ja se,,, muuten ne pyörittelee viikon sormia siinä auton vieressä ja laskun aikana on todella mukava olo..
Heittäkääs onkos teillä nyt jokin ratkaisu kylmästi todettuna tai miten havainnollistan sen tarkemmin?? voisinko tehdä itse jotain kokeila??
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”