eli öljynpainevalo alkaa palamaan ja summeri huutamaan aina risteykseen mentäessä tyhjäkäynillä muttakun painaa kaasua niin summeri lakkaa huutamasta ja valo sammuu.
tyhjäkäynti ei ole turhan pienellä vaan aika kovalla, ja öljyäkin on kyllä tarpeeksi.
auto ei ole alkuperäinen turbo vaan itse turbotin joten säätelin syöttöä ja tyhjäkäyntiä joten pitääkö niiden säätyä jotenkin käsi kädessä vai mistä mahtaa johtua?
ennen turbotusta ei ollut kyseistä ongelmaa..
audi80 1.6td summeri ongelma?
Valvoja: ffp jäsenet
epäilisin käyttöakselin laakereita oirehtivat juuri noin,vakiona riitti paine mutta turbo vaatii vähän enempi,öljyhän kiertää turbon kautta se tiputtaa senverran painetta että valo alkaa tyhjäkäynnillä vilkkuun.mittaa erillisellä mittarilla lämpimien öljyjen paineet pitäs olla noin 1bar tyhjäkäynnillä.
-
- -
- Viestit: 3
- Liittynyt: 25.6.2006 15:05
juuri laitoin erillisen öljynpainemittarin kiinni mutta ei millään muista mitä näyttää, pitääpäs muistaa katsoa..
Saako tuossa millään tyhjäkäyntiä pienemmälle jos laittaa lisää ruokaa moottoriin kun nyt kun laittaa lisää syöttöä niin alkaa käydä turhan kovasti moottori vaikka tyhjäkäynti olisi mahdollisimman pienellä?
Saako tuossa millään tyhjäkäyntiä pienemmälle jos laittaa lisää ruokaa moottoriin kun nyt kun laittaa lisää syöttöä niin alkaa käydä turhan kovasti moottori vaikka tyhjäkäynti olisi mahdollisimman pienellä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa