G2 8v Digifant ruisku 16v

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

G2 8v Digifant ruisku 16v

ViestiKirjoittaja MAK3 » 22.6.2006 9:03

Mahtaako saada toimimaan tuota 16 ventiilisessä

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 22.6.2006 9:24

Et omin avuin... Käyntiin lähtee ja alakierroksilla toimii, mutta Karalalla käynnin vaatii.

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 22.6.2006 9:45

mikäs siinä sitten on kun ei yläkierroksilla toimis?
Tuntuis vaan "helpolta" se siihen laitaa.
Kärsiikö tehot tuolla ruiskulla verrattuna 16 omaansa?

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 22.6.2006 10:02

Lähinnä tässä kai sitä meinataan, että sun täytyy säädättää se uus ruisku moottorille sopivaksi. Mistä moottorista olet tota ruiskua ottamassa? PG vai joku muu?

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 22.6.2006 10:04

se oli kiinni PB koneessa auto 8v gti josta otin sen

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 22.6.2006 10:19

Daigeifantsu ei ymmärrä että se 16v koneen ilmavirta vai mikä vittu ny olikaan on liian suuri sille. Siksi ei toimi.

Mr.Crossfire
-
Viestit: 776
Liittynyt: 7.8.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Mr.Crossfire » 22.6.2006 10:23

Niin, kaikki bensakartat menee ns. perseelleen, muunmuassa siksi koska digifantti toimii MAP:lla (manifold absolute pressure) ja kartat on konffattu silleesti, että on katottu kuin paljon ilmaa menee kasivenakoneeseen tietyllä (ali)paineella ja sille laskettu tarvittava bensansyöttö. 16 naulasessa ilmamäärät on ihan eri luokkaa.

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 22.6.2006 13:18

eli siis täysin mahdoton saada toimimaan.?

eikö toimi vaikka hommaa erilaisen moottorin ohjausyksikön

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 22.6.2006 14:45

Megasquirtin laitat siihen ni saa toimii

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 22.6.2006 17:31

Toimii se ku käyt teettää uude ohjelman. Mut maksaa ja hyöty kyseenalainen.

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 22.6.2006 17:45

Taidan sitten unohtaa tuon rojektin.

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 22.6.2006 17:52

Multa löytys ylimääränen megaruutta jos on kiinnostusta väsätä...

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 22.6.2006 21:37

Niin, kaikki bensakartat menee ns. perseelleen, muunmuassa siksi koska digifantti toimii MAP:lla (manifold absolute pressure) ja kartat on konffattu silleesti, että on katottu kuin paljon ilmaa menee kasivenakoneeseen tietyllä (ali)paineella ja sille laskettu tarvittava bensansyöttö. 16 naulasessa ilmamäärät on ihan eri luokkaa.


Paitsi että kaikissa muissa kuin G-lader koneissa digifantit on ilmamäärämittarilla eikä mapilla.

Yhtä kaikki, ei tuu toimimaan varsinkaan sytkäkartoiltaan. Niitähän tosin ei olisi pakko käyttää.

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 22.6.2006 22:35

Taidan vaan hommata toimivan k-jetin.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 23.6.2006 21:58

viimene toimiva k-jetti on havaittu suomessa joskus 80-luvun lopulla?

Ttdi
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.2.2006 20:15

ViestiKirjoittaja Ttdi » 23.6.2006 22:17

Tuon kai sais toimiin GU koneessa, onko ruisku myytävänä/mitä osia on.

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 25.6.2006 12:04

eikös tuo k-jet oo aika pommin varma systeemi?

löytys koko 8v gti kone ja siihen kaikki pumput sähköt yms lohko vaan vähän "väljä".

Ttdi
-
Viestit: 57
Liittynyt: 17.2.2006 20:15

ViestiKirjoittaja Ttdi » 26.6.2006 0:36

Mitä maksaa, konetta en kyllä tarvi.

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 26.6.2006 22:31

Megasquirtn'spark tai Edis avusteinen tms.

Ei kannata oikeen muita alkaa rakentamaan ellei halua päästä helpolla ja nosta TÄYDELLISTÄ OEM rynttää paikoilleen.

MAK3
-
Viestit: 110
Liittynyt: 14.4.2006 9:41

ViestiKirjoittaja MAK3 » 26.6.2006 23:48

(viimene toimiva k-jetti on havaittu suomessa joskus 80-luvun lopulla)
Mitähän tuolla niinku oikein tarkotetaan?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa