N156 -mokkulan toiminta?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Tumpula
-
Viestit: 193
Liittynyt: 7.9.2005 10:31

N156 -mokkulan toiminta?

ViestiKirjoittaja Tumpula » 19.6.2006 14:34

VAG-COM vikakoodi kertoi että N156-valve "vikuroi".

Mitäs tällainen N156-valve tekee niinkus "työkseen" moottorinohjaukseen liittyen? Ainoa piirroskuva mitä kuukkeli heitti liittyi 2.3 litraseen moottoriin.
Eikä heti sattunut silmäänkään kun sitä etsisin profiilin mukaisesta 1.8 vaparistani! Eli mistä löytyy?

FFP:n haustakin löytyi, mutta kuva oli jo bittitaivaassa Janina Frostellin nakukuvien seurana...

M.H.
-
Viestit: 289
Liittynyt: 20.11.2003 0:41

ViestiKirjoittaja M.H. » 19.6.2006 17:15

Mahtaakohan olla sama, kuin Audin 12v V6-koneissa (esim. AAH)? Eli siis, muuttuvapituuksisen imusarjan(?) ohjainventtiilli? Onko tuossa 1.8 vaparissa muuttuvapituuksista imusarjaa?

Tumpula
-
Viestit: 193
Liittynyt: 7.9.2005 10:31

ViestiKirjoittaja Tumpula » 19.6.2006 20:32

Jeps, on näissä 1.8 20V vapareissa (ADR/ARG) muuttuvapituuksinen imusarja. Pitänee toi Haynesin korjausopas taas noutaa kirjastosta jussin_pilsneri_lukemiseksi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa