miten on madalluksen laita
Valvoja: ffp jäsenet
miten on madalluksen laita
Sanokaa nyt joku kellä on kokemusta että kuinka paljon olisi kannattavaa madaltaa golf cabrio 86'. 35/40, 60/40. Auto on hiukan liian maasturi tällä hetkellä. Kyseessä on tietysti makuasia, mutta lähinnä kaipaan kokemuksia/suosituksia käyttömukavuudesta ym..
sori kun vähän lainaan topicia mutta on melko asiaan liityvää...
mitenkäs paljon tommonen -35 alusta yleensä peruspompussa joustaa. mulle on tulossa skodaan juurikin näillä viikoilla fk:n -35 alusta. varaa pyörän ja kaaren väliin jää varmaan toinen mokoma, mutta mutta tuo vanne puskee renkaineen ihan siihen rajalle että pysyy kaaren sisällä. takana tuskin tulee ongelmaa kun kaaren sisävekki on taitettu valmiiksi terävään kulmaan sisälle mutta edessä on se vekki taas suorassa kulmassa (golfissa varmaan samanmoinen) onko pelkoa renkaan osumisesta kaareen muuten kuin pottupellossa ajaessa?
mitenkäs paljon tommonen -35 alusta yleensä peruspompussa joustaa. mulle on tulossa skodaan juurikin näillä viikoilla fk:n -35 alusta. varaa pyörän ja kaaren väliin jää varmaan toinen mokoma, mutta mutta tuo vanne puskee renkaineen ihan siihen rajalle että pysyy kaaren sisällä. takana tuskin tulee ongelmaa kun kaaren sisävekki on taitettu valmiiksi terävään kulmaan sisälle mutta edessä on se vekki taas suorassa kulmassa (golfissa varmaan samanmoinen) onko pelkoa renkaan osumisesta kaareen muuten kuin pottupellossa ajaessa?
no onneksi sitten on vaan 17" :). tulin siihen tulokseen pitkää mietityäni etten uusia vanteita kehtaa ostaa enää ja tunkkikin saa jäädä tunkin virkaan eli mankelia en siitä ala jalostaa. jos ei kaareen ota hippoja niin nou hätä, jos ottaa niin keksii sitten jotain.
ja ota ässä vaan se matalampi alusta jos olet varma että saat sen sillä katsastuksesta läpi. velipojan passatissa on fk:n 55/40 sarja ja sillä on ihan hyvä ja jämäkkä,muttei liian kova ajaa. talvella ja hiekkateillä pärjäsi hyvin kun katsoo mihin ajaa. se ei kyllä ainakaan jousta paljoa ainakaan edestä mutta vanteet siinä onkin sen verran sisällä ettei muutenkaan haittaisi, arvelin vaan että kun se 35 sarja madaltaa puolta vähemmän niin se on varmaan vähemmän jäykkäkin sillon. jospa se olisi kuitenkin sen verran jäykkä ettei kaariin ottaisi.
ja ota ässä vaan se matalampi alusta jos olet varma että saat sen sillä katsastuksesta läpi. velipojan passatissa on fk:n 55/40 sarja ja sillä on ihan hyvä ja jämäkkä,muttei liian kova ajaa. talvella ja hiekkateillä pärjäsi hyvin kun katsoo mihin ajaa. se ei kyllä ainakaan jousta paljoa ainakaan edestä mutta vanteet siinä onkin sen verran sisällä ettei muutenkaan haittaisi, arvelin vaan että kun se 35 sarja madaltaa puolta vähemmän niin se on varmaan vähemmän jäykkäkin sillon. jospa se olisi kuitenkin sen verran jäykkä ettei kaariin ottaisi.
kai se katastuksesta sentään menee iisisti läpi...öljypohja taitaa olla alin kohta...tietty noloo jos ei pääse ajamaan edes pukille.
Mun epäilys on että voit LauriJT ihan huoletta laittaa ton sarjan ilman mankelointia...ei se niin paljoo niiaa.. Itellä oli ainakin joskus Vectrassa intraxin -40 mm:n jouset, ja eihän se tippunut vaikka oli takapenkki täynnä porukkaa...
Mun epäilys on että voit LauriJT ihan huoletta laittaa ton sarjan ilman mankelointia...ei se niin paljoo niiaa.. Itellä oli ainakin joskus Vectrassa intraxin -40 mm:n jouset, ja eihän se tippunut vaikka oli takapenkki täynnä porukkaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa