Corradosta vetojuhta, eli koukku haussa
Valvoja: ffp jäsenet
Corradosta vetojuhta, eli koukku haussa
Onko mikään peräkoukku, mieluusti irritettava, sopiva suoraan corradoon, koitin etsiä, mutta ei tuollaisen sporttisempaan malliin kukaan hullu sellaista ilmeisesti laita :-)
Ei huvittaisi autoa alkaa vaihtamaan, ja Corradossa olisi aika-ajoin tarvetta koukulle, nyt pitää aina saada myös auto lainaan, jos hakee tavaraa. Jos jostain koukusta saisi tehtyä pienellä vaivalla sopivan, niin tarvetta hyville vinkeille olisi.
Juu, älkää heti aloittako ulkonäöllä, että "pilaa perän" yms. tuolle vaan olisi kovasti käyttöä.
Ei huvittaisi autoa alkaa vaihtamaan, ja Corradossa olisi aika-ajoin tarvetta koukulle, nyt pitää aina saada myös auto lainaan, jos hakee tavaraa. Jos jostain koukusta saisi tehtyä pienellä vaivalla sopivan, niin tarvetta hyville vinkeille olisi.
Juu, älkää heti aloittako ulkonäöllä, että "pilaa perän" yms. tuolle vaan olisi kovasti käyttöä.
Löytyisiköhän Saksanmaalta samankaltaista koukkua kuin saman ikäluokan muihin VAGineisiin on siellä laitettu. Eli saa koko koukun otettua pois kun ei tarvitse, näkyviin ei jää yhtään mitään mikä "pilaisi perää". Irrotus&kiinnitys noin 10 sekunnin homma. Itse olen ainakin tykännyt ihan helkkaristi tuosta koukusta, kun sitä silloin tällöin tarvitsee, mutta ei jaksaisi aina katsella :)
Mulla on Corradossa siihen tarkoitettu irroitettava vetokoukku. Koukun reiän peittää aika hyvin muotoiltu muovilevy. En tiedä sitten onko levy alkuperäinen vaiko joku itse taiteillut.
Auton papereiden seasta löytyi myös koukun paperit . Oli Corradoon oikein tarkoitettu ja vissiinkin PEKO-merkkinen jos muisti nyt pelaa oikein .. ;)
Voin tietty ottaa kuvia jos jotakuta kiinnostaa ?
Auton papereiden seasta löytyi myös koukun paperit . Oli Corradoon oikein tarkoitettu ja vissiinkin PEKO-merkkinen jos muisti nyt pelaa oikein .. ;)
Voin tietty ottaa kuvia jos jotakuta kiinnostaa ?
www.varaosahaku.fi Siellä oli jossain vaiheessa parikin koukkua ja muistelisin,että olis ollut kattotelineetkin.
No seuraavana päivänä oli koukku matkahuollossa, ihmetys olikin suuri, kun se oli uusi. Kaikki tarrat ja käyttöohjeet löytyi ja asennuspultitkin oli matkassa pysyneet. Teipeistä päätellen (hauraat ja kellastuneet, melkein murenevia) ollut jonkun hetkosen varastoissa, VW:n suomalaiset leimat ja rahtikirjan rippeet oli kyljessä ja joku maininta väärästä tuotteesta. Suuntanumerot vanhalta ajalta...
Irrotettava se ei ole, mutta jos kyllästyttää, niin saahan sen helposti pois.
Irrotettava se ei ole, mutta jos kyllästyttää, niin saahan sen helposti pois.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”