kumminpäin männät kiertokankiin

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

bbr-racing
-
Viestit: 48
Liittynyt: 7.6.2005 23:19

kumminpäin männät kiertokankiin

ViestiKirjoittaja bbr-racing » 12.6.2006 23:59

Nappasin vauhdilla männät irti kiertokangista ja ei hajua mitenpäin oli toisiinsa nähden. Onko merkitystä kumminpäin laittaa kangen kun näytti aikasta identtiseltä. Kyseessä j2:sen k-jettimatalapuriste (90hv) koneen männät ja kanget. Noi männäntapin sokat varmaan kannattaa uusia vai meneekö vanhoilla?

Jukka Majava
-
Viestit: 111
Liittynyt: 24.7.2003 0:08

ViestiKirjoittaja Jukka Majava » 13.6.2006 1:33

Muistaakseni kangen alapäässä olevat patit kohti jakopäätä.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 13.6.2006 18:39

vai onko männässä pinnassa nuoli kohti pakoaukkoa?

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 14.6.2006 9:04

vai onko männässä pinnassa nuoli kohti pakoaukkoa?


Taitaa tuo volkkarin kone olla nelitahtinen...

Apuakselin puolella ne pahkurat on tainnu olla... Tänään saa varmennuksen ku vaihan yhteen corraadoon veivin laakerit.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 14.6.2006 17:10

on niitä nuolia nelitahtisissakin, en vaa muista miten ja missä :) kuplassa ainaki oli, mutta oliko ne sitte eteenpäi siinä :)

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 14.6.2006 22:52

yleensä nuolet näyttää jakopäähän mutta kuplassa tai olla erilailla?

Jos taasen nuoli on pakoaukkoon niin... Sojottaako se nuoli pystyssä männän laessa? ;)

Oli muuten etupuolella eli apuakselin puolella ne "pypyt"


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa