madallusjousten sopivuus...?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

peklep
-

madallusjousten sopivuus...?

ViestiKirjoittaja peklep » 9.6.2006 20:08

olis itellä '91 jetta ja löysin polo '87 madallussarjan sitä vaan että mahtaako ne sopia jetsoniin???

opa
-

ViestiKirjoittaja opa » 9.6.2006 21:08

No mitäs luulisit noin niinku ite??? Eipä nyt taida ihan heittämällä sopia.
Eikä edes ihan pienellä vääntämiselläkään.Sen verran on erillaisista jousista
kysymys.

GTi-Perttu
-

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 9.6.2006 21:32

"opa" On se nyt perkele, ettei voi vastata asiallisesti jos joku jotain kysyy!! Kaikki ei ehkä oo niin viisaita ku sinä!

opa
-

ViestiKirjoittaja opa » 10.6.2006 8:26

Gti-perttu onko niin sanotun maalaisjärjen käyttö nykyään kielletty?Jos hiukanki tajuaa tekniikasta ja autoista ni mun mielestä pitäis ymmärtää et jos autot kerran edustavat täysin eri koko luokkaa ni tuskinpa vaan alustankaan osat samoja ovat. Ainoastaan silloin ku pohjalevy on sama voi palikat sopia ristiin tyyliin golf / jetta. tai golf mk4 / audi a3.

Tietysti kaikki saadaan sopimaan ku ne laitetaan sopimaan eriasia sitten on onko siinä projektissa mitään järkeä.

Mut tää oli nyt mun mielipide eli tukin sitten "turpani" jos se tulkitaan vittuiluksi.

kaistapää
-

ViestiKirjoittaja kaistapää » 10.6.2006 10:19

"opa"

naurettavaa touhua tommonen vastailu.kaikki ei välttämättä tiedä "kaikkea" autoista niinkuin toiset.vaikka kysymys olisikin ns. tyhmä niin asillisia vastauksia silti kaivataan.

T-Power
-

ViestiKirjoittaja T-Power » 10.6.2006 10:32

Minun mielestä se yksilö ei ole tyhmä, joka kysyy. Se tyhmä on, joka tekee, vaikka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Se nyt vain kuuluu joidenkin tapaan olla muka asiantuntijoita joka asiassa, sääli heitä.

Iso joukko äijiä löytyy, jotka ei tiedä mitä bensaa autoonsa kuuluu tankata, eikä tiedä, mitkä renkaat auton alla pyörii, tuumakoosta leveyteen puhumattakaan. Eikö tämä ole foorumi, josta "kuuluisi" saada apua tarvittaessa (käytä ensin hakua, jos mahdollista), eikä näsäviisaiden pikkujätkien pätemiskenttä?

opa
-

ViestiKirjoittaja opa » 10.6.2006 11:03

"off topic" kaikki joilla on nyt sitten tarve kertoa kyseiseen asiaan mielipiteensä voi avautua sitten priva viestillä suoraan mulle. koska tämä keskustelu ei nyt enää kohdistu itse kysymykseen mitenkään. Parutaan sitten porukalla kuinka tietäviä tietämättömiä ihmiset voivat olla.Biisin sanoin "ikäähän mulla on mut en oo eläny päivääkään". " off topic"

ku asia nyt kuitenki tuli jo selväksi et ne jouset ei sovi.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”