Pakoputkiliikkeet pääkaupunkiseudulla...
Valvoja: ffp jäsenet
Pakoputkiliikkeet pääkaupunkiseudulla...
Eli tarkoituksena olis mennä johonkin pakoputkipajalle teettämään uusi, paremmin virtaava putkisto onmaan fordiin. Nyt joku jolla on kokemusta nii vois sanoo joidenkin liikkeiden nimiä/yhteystietoja täällä pääkaupunkiseudulla. ja jos jollain on pajoista kokemusta niin hintatiedot olis ihan kiva lisä...
Kiitos ja kumarrus etukäteen!
Kiitos ja kumarrus etukäteen!
Itse pidän PK-seudulla pakoputkiasioissa ainoana vaihtoehtona Tiittasen pajaa. Puitteet ei ole niin prameat kuin kaikilla mutta työ on ensiluokkaista ja edullista. Saa varmasti sellaisen putken kuin haluaa ja joka kestää.
Itse olen tuolla yhden putken teettänyt ja useampi kaveri eikä kellään koskaan mitään pahaa sanottavaa.
Itse olen tuolla yhden putken teettänyt ja useampi kaveri eikä kellään koskaan mitään pahaa sanottavaa.
Itse olen muutamat työt kanssa tiittasella teettänyt ja kavereidenkin autot ovat siellä käyneet. Hyvät fiilikset on jäänyt ja voin suositella eteenpäin
Plussat ja miinukset:
+halpa
+tekee odottaessa ja saa itse seisoa vieressä kyttäämässä ;)
+nopea
+jos on nurisemista niin on korjannut veloituksetta
-hitsaussaumat ovat lähteneet ainakin tässä viimeksi tehdyssä ruostumaan
-ei ota varauksia vaan homma toimii jonotusperiaatteella ja hyvässä lykyssä jonottaessa kuluukin koko päivä
-mainitut "hohdokkaat puitteet" (spugeja saa potkia jaloista kannelmäessä)
Plussat ja miinukset:
+halpa
+tekee odottaessa ja saa itse seisoa vieressä kyttäämässä ;)
+nopea
+jos on nurisemista niin on korjannut veloituksetta
-hitsaussaumat ovat lähteneet ainakin tässä viimeksi tehdyssä ruostumaan
-ei ota varauksia vaan homma toimii jonotusperiaatteella ja hyvässä lykyssä jonottaessa kuluukin koko päivä
-mainitut "hohdokkaat puitteet" (spugeja saa potkia jaloista kannelmäessä)
Tuo Härdellin kommenttia pitänänee nyt hieman arvostella koska kyseinen henkilö tietää kuinka monta kertaa munkin corron pönttöä on käyty uudelleen kysymässä kun saumat ei keskivaimentimessa kestä.
Ja kaikkein paskin juttu on se että se pönttö vuotaa TAAS! tosin nyt ei pahasti ja on muuten pommin varma juttu että en enää vie sitä Tiittaselle.
Eli homman nimi on se että loppu kesästä tiittanen laitto uuden keskivaimentimen ja sitten vein uuden takapöntön, otti koko roskasta 100 € (joka oli mun mielestä puol ilmanen) no sitten alko ongelmat eli se keskipönttö alko pitää meteliä jonka
jälkeen vein sen auton tiittaselle näytille. venasin kaks ja puol tuntia että se katsoo sen vaimentimen ja toteaa että sauma ei ole kestänyt ja vetäs uuden sauman, noh menee kuukaus niin toisesta päästä vaimenninta sama juttu. ja taas käydään juttelemassa ja odottamassa ja taas hitsataan.
Nyt tossa pari viikkoa sitten aloin kuuntelee auton ääntä ja ainakin jossain on taas
jonkin kokoinen vuoto. (joten olen ehkä vähän kyyninen ja epäilen samaa kohtaa)
Että halvalla saat mutta laatu ei ainakaan aina ole ihan parasta.
Laitoin Katin kiinni tuolla EuroStainlessissa koska toinen autokorjaamo sitä mulle suositteli.
jos oot jotain virtauksia parantamassa niin kävisin ainakin itse sieltä kyselemässä mitä ideoita siellä on.
Ja kaikkein paskin juttu on se että se pönttö vuotaa TAAS! tosin nyt ei pahasti ja on muuten pommin varma juttu että en enää vie sitä Tiittaselle.
Eli homman nimi on se että loppu kesästä tiittanen laitto uuden keskivaimentimen ja sitten vein uuden takapöntön, otti koko roskasta 100 € (joka oli mun mielestä puol ilmanen) no sitten alko ongelmat eli se keskipönttö alko pitää meteliä jonka
jälkeen vein sen auton tiittaselle näytille. venasin kaks ja puol tuntia että se katsoo sen vaimentimen ja toteaa että sauma ei ole kestänyt ja vetäs uuden sauman, noh menee kuukaus niin toisesta päästä vaimenninta sama juttu. ja taas käydään juttelemassa ja odottamassa ja taas hitsataan.
Nyt tossa pari viikkoa sitten aloin kuuntelee auton ääntä ja ainakin jossain on taas
jonkin kokoinen vuoto. (joten olen ehkä vähän kyyninen ja epäilen samaa kohtaa)
Että halvalla saat mutta laatu ei ainakaan aina ole ihan parasta.
Laitoin Katin kiinni tuolla EuroStainlessissa koska toinen autokorjaamo sitä mulle suositteli.
jos oot jotain virtauksia parantamassa niin kävisin ainakin itse sieltä kyselemässä mitä ideoita siellä on.
-
- -
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”