Lähdössä käymään sakulandiassa kuun vaihteessa ja ajattelin et jos kattelis isompaa turboa tohon passattiin. Oliko se 115 hp:ssä isompi fööni vai tehtiinkö teho lastulla? entä mikä menee tohon paikalleen ilman suurempia muutoksia? Mitä muutoksia isompi turbo vaatii? Kannattaako ostaa Raffaulta elikkästä paikalliselta vw-kauppiaalta vai jokin turboihin erikoistunut paja? Kokemuksia, vinkkejä, varoituksia, muuta neuvoa johon puusilmän on helppo sortua. Ei kiitos ake yms chaisselle... :-)
Mitä muuta kannattas ostaa passatin kotomaasta kulkupuolelle? Kw:n alusta, penkin mekanismia etc erikoisempaa osaa on jo listalla.
Mikä turbo mahtuu afn:n kylkeen
Valvoja: ffp jäsenet
Oltzu: Joo, näinhän se ikävä kyllä taitaa olla, että helpolla siihen ei jo olemassa olevaa kummempaa saa paikalleen. Olenkin tässä nyt päätynyt siihen, että suurennutan nykyisen sisuskalut, joten ei tarvi alkaa putki, pakosarja, yms. muutoksiin. Maksaahan tuo sisusten muutostyön teettäminen ihan kohtalaisesti, mutta eipä se ole ilmaista hommata uusia hilujakaan mitä toisenlainen ahdin vaatisi.
föönin irroitus
Mitä kaikkea joutuu irroittamaan ennen turboa - entä turbo, pakosarjan kanssa vai ilman? Tuossa tutkailin pakosarjan pultteja ja näyttivät olevan sen verran ruosteessa, että ei tekisi mieli ihan vapaaehtoisesti ottaa sitä pois.
Imusarjan otan aina pois niin sopii irrottamaan pikkuhylsyllä+lyhyellä jatkolla etummaisen turbon ja pakosarjan välisen mutterin.
Nyt on muuten Passatissa 'VNT-20 kokoluokan' pakopesä AFN-sarjassa ilman välilaippaa kiinni ja MAHTUU. Virtakaapeli, joka kulkee pitkittäispalkin päällä piti siirtää putsarikotelon alle kulkemaan, hyvin pieni muutos siis.
Nyt on muuten Passatissa 'VNT-20 kokoluokan' pakopesä AFN-sarjassa ilman välilaippaa kiinni ja MAHTUU. Virtakaapeli, joka kulkee pitkittäispalkin päällä piti siirtää putsarikotelon alle kulkemaan, hyvin pieni muutos siis.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 24 vierailijaa