eli kun autossa oli automaattiimu paikoillaan niin kun auton käynnisti kiekat nousi 2000-2500 ja kun kone oli lämmennyt kokonaan niin kiekat laski n.1300, tämä siis nyt kesällä, talvella toimi miten sattuu. vaihoin nyt tähän kaasariin käsimun ja mun käsityksen mukaan kun en laita imua ja käynnistän niin kiekat nousee n.3000 ja kun laitan imun päälle kokonaan niin auto sammuu ja kun laitan vaan vähän niin kiekat pysyy siinä 1400 paikkeilla ja tyhjääkäynti huopaa, mutta sitte ku auto lämpiää ja ei oo imu päällä niin se joten kuten pelaa:) saiko tästä mitään selvää?! irrootin käsiimun
'88 jetasta jossa on samanlainen kaasari ja se pelas täydellisesti, on kyllä siitä purku autosta se koko kaasari tallessa että itäskö vaihtaa se ja kattoa sitte vai oisko muita ehotuksia? niin ja kaasari on 2E
pierburgista taas, käyntihäiriö? jetta '87
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa