G40 lastun vaihto

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Sewe
-
Viestit: 19
Liittynyt: 3.5.2006 22:07

G40 lastun vaihto

ViestiKirjoittaja Sewe » 28.5.2006 8:01

Tekisi mieleni vaihtaa kulkineeseeni ainakin uusi lastu ja pienempi ahdinpyörä, koska kaverien 525:t ovat alkaneet hyppiä silmille. :)

Vaihtoehtoja tuntuu löytyvän vaikka kuinka, mutta ongelma on lähinnä lastun asennuksessa, koska siitä minulla ei ole minkäänlaista kokemusta. Kysynkin siis että toimiiko homma nimen omaan noin kuin sivuilta löytyvässä 1.8T Passatin chippauksessa, eli "vaihdetaan lastu ja se on siinä", vai täytyykö autoa ajaa sata kertaa penkissä ennen ja jälkeen sa säätää kaikenmaailman arvoja, jolloin hinta nousee pilviin (omasta näkökulmasta)?

Tarkoitan tässä sitä että n. 30hv lisää maksaa (lastu, ahdin pyörä + tkulut) ~200e, mutta sitten sen penkityksen jälkeen hinta onkin yli tonnin. En tiedä ymmärtääkö tästä mitään kun on valvottu yö takana. Lähinnä olen katsellut seuraavia vaihtoehtoja, kummastakin Leistungskit1:

http://www.slstuning.de/g_lader/g40/kits/index.php
http://www.rp-motorsport.de/glader/g40- ... skit-1.htm

Jims1
-
Viestit: 31
Liittynyt: 30.6.2005 22:23

ViestiKirjoittaja Jims1 » 28.5.2006 10:17

http://www.mdcomprex.com/ Saattaisi löytyä näppärästi pienempi ahdinpyörä ja lastu, sekä asiantuntemusta G-laadereista.

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 28.5.2006 12:23

Lastun asennuksen jälkeen ei tarvi säätää eikä dynotella. Lastun on tietenkin oltava juuri oikeanlainen sinun moottoriisi.

Sewe
-
Viestit: 19
Liittynyt: 3.5.2006 22:07

ViestiKirjoittaja Sewe » 29.5.2006 7:56

"Lastun asennuksen jälkeen ei tarvi säätää eikä dynotella."

Kiitos. Tämän halusinkin kuulla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa