Maf:in vaihdosta

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

leppala
-
Viestit: 114
Liittynyt: 22.1.2005 20:14

Maf:in vaihdosta

ViestiKirjoittaja leppala » 25.5.2006 18:07

Eli voiko maf:in vaihtaa ilman vag-comilla säätelyä?
Autona seat leon 1,8t.

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

ViestiKirjoittaja LauriJT » 25.5.2006 18:50

eli siis vissiin vanhan tukkeutuneen uuteen samanlaiseen? sillon ainakin tyyliin vanha pois, uus tilalle ja kovaa ajoa (on sitten muuten yleensä vaihto-ohjelmaan kuuluva osa). kannattaa muistaa laittaa se johto kiini sitten ettei kone häröile. kokemuksen sanelema vinkki.
jostain saa kuulemma ihan niitä pelkkiä antureitakin mitkä on kiinni niillä reikätorxeilla ettei olis ihan pakko sitä koko imuputken pätkää ostaa missä se anturi luuraa.
Viimeksi muokannut LauriJT, 25.5.2006 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

leppala
-
Viestit: 114
Liittynyt: 22.1.2005 20:14

ViestiKirjoittaja leppala » 25.5.2006 18:54

eli siis vissiin vanhan tukkeutuneen uuteen samanlaiseen? sillon ainakin tyyliin vanha pois, uus tilalle ja kovaa ajoa. kannattaa muistaa laittaa se johto kiini sitten ettei kone häröile. kokemuksen sanelema vinkki.

Juurikin näin, eli testaillaan ehjiä osia, ennen kuin tyhjennetään lompakkoa turhaan ;)
Eli ei tarvitse sopeutusta.

LauriJT
-
Viestit: 1480
Liittynyt: 17.9.2004 11:14

ViestiKirjoittaja LauriJT » 25.5.2006 18:57

onneks en enää uutta ostanu uuden tilalle. katoin vaan konehuoneeseen häröilyn jälkeen ja huomasin että johto unohtu kiireessä laittaa takas kiinni. pistää lähinä kulutuksen ja käynnin sekasin jos unohtuu.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 31 vierailijaa