imunokka kr

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

imunokka kr

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 24.5.2006 16:12

joops, eli joku mulle kertoi et tehon lisäystä havaittavissa ku vaihtaa PL-koneeseen KR imunokan..jotain perää??eli onko se kannattava vaihto hyötyykö niin paljon et kannattee vaihtaa..Jos jollain on halvalla kyseinen nokkaakseli ni voi tarjota:)
Viimeksi muokannut Jetgirl_86, 26.5.2006 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 24.5.2006 16:17

Kylläpä se nokka kannattaa vaihtaa. Kohtuu helpolla saa pikkuisen pirteämmän koneen.

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 24.5.2006 19:58

Kyl sillä melkein 10hv irtoaa, eli kannattava vaihto.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 25.5.2006 17:51

Ok..kiitti vinkistä..pitänee ruveta vaihtamaan..pitääks sinne uusia mitä kaikkia tiivisteitä kun alkaa vaihtamaan??Pelottaapi vain ku on saatu mahtavan hiljaiseksi vettiilin nostimet ettei vain ala se hirvee säklätys..

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 25.5.2006 20:57

Venttiilikopan tiivisteen voi uusia jos siltä tuntuu, mutta eiköhän se vanhakin mene. Vaihtaa sitten jos alkaa vuotamaan. Imusarjan tiivisteet menee kyl kierrätyksenäkin, mut saa nekin vaihtaa jos rahoissa on.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 26.5.2006 15:19

Joo, kattelee kasaessa mitkä on vaihdon tarpeessa.. Kuhan nyt löytyis joltain hyväkuntoinen nokka-akseli, ni vois ruveta vaihtaan:) Miten se onko se PL moottori juuri tämän akselin vaihon takia ns. "vähäpäästöinen"? Eli onko sillä nokalla asiaa konttorille??

Tuomas
admin
Viestit: 6966
Liittynyt: 16.7.2003 18:09
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tuomas » 26.5.2006 15:40

Eiköhän se päästöistä läpi mene, mutta mittaamallahan se vasta selviää. PL:n ja KR:n erot on nokka-akselin lisäksi katalysaattori ja lambda-anturi mitä ei KR:ssä ole. Moottorinohjaus ja ruiskukin on erilaisia, PL:ssä hiukan tarkempia.

Jetgirl_86
-
Viestit: 59
Liittynyt: 4.2.2006 16:07

ViestiKirjoittaja Jetgirl_86 » 28.5.2006 18:21

Kuinka se on nopea homma vaihtaa se nokkaakseli..??tunnin-kahden??päivän-kahden??

Defeat
-
Viestit: 2056
Liittynyt: 27.7.2003 17:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Defeat » 28.5.2006 19:17

Eihän siinä vaihdossa välttämättä tuntiakaan mene, jos ei mikään ala vastustamaan.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa