Mustat/ valkoiset vanteet boraan?
Valvoja: ffp jäsenet
Mustat/ valkoiset vanteet boraan?
Haluaisin nykyiseen autooni hieman tavallisista aluvanteista erottuvat pallot, joten kysyisinkin:
Onkohan tietoa, mistä saisi / onko edes saatavilla mustia tai valkoisia vanteita boran pulttijaolla ja offsetillä? Vanteen koko tulisi olla 16" sillä minulle on siunaantunut uusia 205/55r -16 renkaita, joten en viitsisi isompia ostaa vaikka ne olisivatkin näyttävämmät.
Jos kenelläkään on tietoa, mielelläni ottaisin sitä vastaan. Mieluiten tässä topicissa, mutta myös yv:nä.
Hintaluokka tulisi olla noin 500€ / sarja
Olen melkolailla googlen, sekä tunnetuimmat rengasliikkeet kolunnut läpi, joten tämä on ikäänkuin viimeinen oljenkorteni
Onkohan tietoa, mistä saisi / onko edes saatavilla mustia tai valkoisia vanteita boran pulttijaolla ja offsetillä? Vanteen koko tulisi olla 16" sillä minulle on siunaantunut uusia 205/55r -16 renkaita, joten en viitsisi isompia ostaa vaikka ne olisivatkin näyttävämmät.
Jos kenelläkään on tietoa, mielelläni ottaisin sitä vastaan. Mieluiten tässä topicissa, mutta myös yv:nä.
Hintaluokka tulisi olla noin 500€ / sarja
Olen melkolailla googlen, sekä tunnetuimmat rengasliikkeet kolunnut läpi, joten tämä on ikäänkuin viimeinen oljenkorteni
kyllä jotku valkoset on niin harvassa että suosittelisin melkein maalaamista jos sellaiset on pakko saada. mustia on jonkin verran mutta niistäkin monet todennäköisesti hiukan isompia.
tämä nyt on ihan by the way mielipide, mutta jos 16" laitat niin itse enemmin etsisin jotku perus siistit hopeat. mustat on ihan tyylikkäät sillon kun niissä on esimerkiksi kunnolla kiiltävää huulta jne, jotku ihan perusvanteet mustana ja 16" näyttää täysin peltivanteilta.
tämä nyt on ihan by the way mielipide, mutta jos 16" laitat niin itse enemmin etsisin jotku perus siistit hopeat. mustat on ihan tyylikkäät sillon kun niissä on esimerkiksi kunnolla kiiltävää huulta jne, jotku ihan perusvanteet mustana ja 16" näyttää täysin peltivanteilta.
Joo kyllähän noi 16" näyttää mustana aika mopoilta mitä oon itekki kattellu. Toi nyt lähinnä onkin vaan semmonen kokeilu, että miten ite tykästyn. aina ennen autoissa ollu noi perus 17" hopeet tms. ja nyt vois koittaa jotain vähän erilaista. BBS:n rs:t olis yks vaihtoehto ihan perus hopeena, muttakun niitäkään ei oikein tahdo mun hintaluokkaan sopivana saada - opiskelija kun olen.
Mitähän mahdollisesti vanteiden maalauttaminen maksaa? onko 300€ mitään sinnepäin? täytyy käydä kysymässä paikallisesta "nyrkkipajasta".
Myös ehdotukset tyylikkäistä 16" vanteista boraan ovat tervetulleita :) hankinta varmaankin piakkoin edessä
Mitähän mahdollisesti vanteiden maalauttaminen maksaa? onko 300€ mitään sinnepäin? täytyy käydä kysymässä paikallisesta "nyrkkipajasta".
Myös ehdotukset tyylikkäistä 16" vanteista boraan ovat tervetulleita :) hankinta varmaankin piakkoin edessä
Ite etin kans passattiin mustia/valkosia vanteita mut eipä löytyny ni laitoin tommoset.
http://www.aluvanne.com/site?node_id=2& ... =asc&row=4
Musta pohja ja noi "etu" osat kiillotettu tosin noita ei saa 16" mutta myyt ne sun 16" renkaat ja ostat 17" :D
http://www.aluvanne.com/site?node_id=2& ... =asc&row=4
Musta pohja ja noi "etu" osat kiillotettu tosin noita ei saa 16" mutta myyt ne sun 16" renkaat ja ostat 17" :D
Väittävät että jauhemaalaus kestää vanteissa paremmin kuin märkämaalaus. Omassa autossa on ollut jauhemaalatut vanteet nyt kuukauden verran eikä moitteen sanaa. Vanteet olivat tuliterät, maalautin vanhojen maalien/lakkojen päälle. Maalari sanoi maalin pysyvän. Katsotaan nyt.
Saa sekä mattana, että kiiltävänä.
Saa sekä mattana, että kiiltävänä.
selvä. mistähän liikkeistätässä toijalan / tampereen / hämeenlinnan lähistöllä voisin kysellä hintoja, sillä kävin pienellä kierroksella ja ainakin täällä "akaassa" ei tullut vastaan yhtään yrittäjää joka olisi halukas maalaamaan?
Passapatti: Noi olis kyllä perkeleen nätit, muttakun opiskelijan budjetti ei oikein riitä :D jos sais renkaat TODELLA halvalla jostain, voisin harkita. Mutta kuten sanoin, sain nuo 16" ilmaiseksi, ja tuskin niistä saan niin paljon että voisin uudet ostaa, sillä eilisestä lähtien ne ovat olleet "vähän käytetyt" :/ Toinenkin syy on, sillä Bora lasketaan projektin edistyessä niin kiinni maahan kun vain on mahdollista.
Ilmeisemminkin päädyn budjettivaihtoehtona Etabetan Alnairiin
Lienee kohtuu järkevä vaihtoehto ainakin näin väliaikaisiksi vanteiksi.
Vielä ehkä hieman tyhmähkö kysymys, mutta minkäkokoiset renkaat tuohon passapatin ehdottamaan vanteeseen 17" menisi?
215/45z 17" sopiva koko vai pitääkö olla leveämpi?
Passapatti: Noi olis kyllä perkeleen nätit, muttakun opiskelijan budjetti ei oikein riitä :D jos sais renkaat TODELLA halvalla jostain, voisin harkita. Mutta kuten sanoin, sain nuo 16" ilmaiseksi, ja tuskin niistä saan niin paljon että voisin uudet ostaa, sillä eilisestä lähtien ne ovat olleet "vähän käytetyt" :/ Toinenkin syy on, sillä Bora lasketaan projektin edistyessä niin kiinni maahan kun vain on mahdollista.
Ilmeisemminkin päädyn budjettivaihtoehtona Etabetan Alnairiin

Lienee kohtuu järkevä vaihtoehto ainakin näin väliaikaisiksi vanteiksi.
Vielä ehkä hieman tyhmähkö kysymys, mutta minkäkokoiset renkaat tuohon passapatin ehdottamaan vanteeseen 17" menisi?
215/45z 17" sopiva koko vai pitääkö olla leveämpi?
se onkin asiassa ainoa mutta, sillä en haluaisi että aivan joka autossa on samanlaiset vanteet. meikäläisen mielikuvitus vaan alkaa loppumaan, koska ei tällä 500e budjetilla paljon muita katsella. jotkut kapeapuolaiset vanteet kuitenkin hankinnassa. rial tx on toinen vaihtoehto mihin tässä selaillessa olen törmännyt
kyllä ne saisivat uudet olla. aina tähän asti on käytettyjen vanteiden kanssa ollut milloin minkäkinlaista riesaa, joten tällä kertaa mieluummin uudet. asiassa vielä sekin puoli että euromasterillä on eräs tuttu töissä joka varmaankin saa vanteiden hintaa laskettua mukavasti. ensisijaisesti siis olen hankkimassa vanteemi sieltä. täytyy nähdä alnairit paikanpäällä kuitenkin.
Hyvinmyyty mallihan todistaa sen että vanteessa ei ainakaan pitäis olla mitään tod. pahoja suunnitteluvikoja. Jotkut halpisvanteet kun vatkaavat suuntaan jos toiseenkin vaikka kuinka tasapainottaisi
Hyvinmyyty mallihan todistaa sen että vanteessa ei ainakaan pitäis olla mitään tod. pahoja suunnitteluvikoja. Jotkut halpisvanteet kun vatkaavat suuntaan jos toiseenkin vaikka kuinka tasapainottaisi
Vanteiden hankinta lykkääntyi n. parilla viikolla, joten ehdotuksia vannevaihtoehdoista kaivataan :D tarjotakin saa. yv:näkin kelpaa.
Olisin kiinnostunut anzion speed mallisista vanteista, mutta boran keskireikä on ilmeisesti 57mm(?) ja anzion taas 63,3. saako keskireikään adaptereita joilla vanteet saisi sopimaan autoon? ja mistä niitä voisi mahdollisesti kysellä?
Olisin kiinnostunut anzion speed mallisista vanteista, mutta boran keskireikä on ilmeisesti 57mm(?) ja anzion taas 63,3. saako keskireikään adaptereita joilla vanteet saisi sopimaan autoon? ja mistä niitä voisi mahdollisesti kysellä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”